• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Busbellan skrev 2010-01-29 09:19:52 följande:
    Jag vill med ha en liten till, men just nu inser jag att vi aldrig skulle orka med det. (och sambon är nog ganska nöjd med tre) Men när jag gått ut skolan och kanske jobbat ett par år, då är jag 35 år och barnen är 15, 11 och 7 då skulle man ju kunna ta en sladdis
    Perfekt med en sladdis då!! Och sladdis är helt underbart.. Fick ju vår lilla sladdis när de stora var  8 och 9 år.. Hade varit så mysigt med en sladdis till men..tja.. svårt val..
    Tasha78 skrev 2010-01-29 09:19:28 följande:
    nej tjejer ni är inte gamla flock vet jag hur mycket hon är och hon är absolut inte gammal och det är nog inte lillronya heller. En arbetskompis fick barn några dagar efter mig hon är över 40
    {#lang_emotions_flower}  {#lang_emotions_flower}  {#lang_emotions_flower}
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock

Nu ska vi gå ut och bestiga snöberget! Igårkväll var traktorn här och gjorde berget "jättehögt".   Godisburken var helt exstas av detta hela kväll, så nu är det väl dax och se om godisflaggan kan sättas i toppen.

Återkommer...

• Flock

Hej hej!

Nu måste jag fråga.. Är det bara jag som tycker om Dominotrycket??
    Tycker det är så konstigt för det verkar inte gå på T?? Vad tycker ni??

• Flock
    SmillaMilla skrev 2010-02-01 11:50:53 följande:
    ha ha hopppas. Meilade han just.
    Hej!

HAde du det bra i London?? Shoppat mycket?? Något danskt kanske
  • Flock
    Tjollabolla skrev 2010-02-01 12:16:34 följande:
    Jag tycker det är hemskt Det och babushka är nog det värsta från Molo. Å cirkus. Å katterna!
    HAha, så roligt det är att alla har så olika smak.. Alla de tre är favoriter här! Cirkus bara älskar jag men babuska är liiite för flickig.så det blir ingen sådan här..
  • Flock
    SmillaMilla skrev 2010-02-01 12:19:15 följande:
    Hej! Ja jag hade det helt underbart! Men samtidigt skönt att vara hemma med barnen igen. Så jätte mycket shoppat blev det inte, några gap tröjor, clarksskor till mig... Och inget danskt hittade jag.
    Vad härligt men så är det väl att det tar inte lång tid förrän man längtar hem igen..
  • Flock
    Tasha78 skrev 2010-02-01 12:27:36 följande:
    Flock kommer du på onsdag
    Kan jag ge besked på onsdag?? Eller det blir för sent??
  • Flock
    Tasha78 skrev 2010-02-01 12:39:16 följande:
    nä det är inte sent jag ville mest ge dig en vägbeskrivning så du hittar hit
    men det kan du väl inboxa nu..Jag hoppas verkligen jag kan komma.
  • Flock
    lillronya skrev 2010-02-01 13:18:48 följande:
    Hej i tråden! Allt bra här??
    Hej hej!

Allt bra här men skittråkigt att behöva ta tag i damm och tvätt..Vill inte i dag..
    Själv?
  • Flock
    SmillaMilla skrev 2010-02-01 15:04:10 följande:
    Ja det är helt galet. Denna är det: www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai... Gillar den gröna skarpt.
    Den gröna vill jag ha!  Måste ju ha...Alltså nu hängde jag inte med.. Kan inte vi köpa dessa i svergie?? Såldes inte dessa i butik precis??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16