• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

lillronya skrev 2010-01-28 17:50:39 följande:
    Hej i tråden!!
    Hej!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    stökmamma skrev 2010-01-28 18:43:01 följande:
    köpte den här, Kids Mount Skisuit www.pippilotta.se/ProductPopup.aspx?filename=...  är det 75% så är det väl värt att testa?
    Glömde skriva att de har ju en vattenpelare på 10.000 så de är verkligen toppenbra, fast det hade du kanske koll på...
  • Flock
    Greksmurfen skrev 2010-01-28 18:39:27 följande:
    gokväller=)... nu så  har ja satt maxen i badet=P å ska varva ner lite.. pust .... varit en hel dag iväg.. först kosta=) tack tjejer för en trevlig dag=).. å sen hos en vän så maxen fick leka av sig
    Inboxar du kontonummer och hur mycket jag är skyldig????

Ska köra taxi nu men kommer hem snart....
  • Flock

God morgon!

• Flock
    Tjollabolla skrev 2010-01-28 23:19:20 följande:
    Ja det gör det ju Mateo är ju däremot väldigt vanligt i spanien och italien, där tycker varannan man träffade hette det! Men här är det inte vanligt. Tösen kommer heta Frida i andranamn efter min mormor...
    Frida var ju ett bra val!  
    Då har hon ju namnsdag några dager efter sin födelse så då måste du köpa ett paket *läs molo*
  • Flock
    Tjollabolla skrev 2010-01-29 08:28:19 följande:
    Ja, hoppas nu hon tänker sig samfrakta, ser att det står 24 kr på varje plagg, vilket jag starkt tvivlar på att ett litet 56 plagg kostar...
    Håller tummarna för annars blir det väldans dyrt för 4 stycken småplagg.. Trist när folka bara höftar sådär..
  • Flock
    lillronya skrev 2010-01-29 08:57:20 följande:
    Önskan efter flera barn har varit större än rädslan helt enkelt. Ångrar inte det en sekund.
    Det är vi glada för! 5 juveler!

Åh, jag skulle oxå vilja ha en liten till..Varför ska åren gå så fort??
  • Flock
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-29 08:43:35 följande:
    Jag vill åxå ha en liten till   Ska till läkaren nu den 18:e och jag ska kolla vad han säger om en graviditet.. Vi hade ju planerat för en till liten så nu hoppas jag verkligen det är safe!!
    Åh, vad roligt! Hoppas nu att läkaren tycker detsamma!! Håller alla tår och tummar för positivt besked!!!!
  • Flock
    Buttelina skrev 2010-01-29 09:12:45 följande:
    godmorgon tjejer. sitter här och är lite orolog för isabel. jag har fått i henne 2 tsk vatten på ett helt dygn. hon har spytt typ 20ggr och har dessutom fått feber 39.5... jag får inte i henne nån alvedon heller provade med en stolpilla men den bajsade hon ut igen hoppas att hennes kropp hann ta upp lite av den så att hon mår lite bättre annars måste vi in och ge henne dropp min lilla bella
    Fy, vad orolig man blir! Hoppas hon kryar på sig fort!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16