• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

lillronya skrev 2010-02-03 15:48:55 följande:
    Oh min pappa och syster bor ju i Norge.
    Hej hej i tråden!

Vad trist att de inte kommer hit!! Konstigt att mitt pop inte hör av sig att jag inte får min overall som jag lagt undan...

Ronya...Jag kan hjälpa till med frakten  {#lang_emotions_dreamer}  om dina vill hjälpa till. {#lang_emotions_dreamer}
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    lillronya skrev 2010-02-03 16:16:52 följande:
    Var kan man se om det finns pop i deras stad? KAn man se det? Får väl se vad vi kan få till.
    Absolut ingen aning hur man kollar det..
  • Flock
    lillronya skrev 2010-02-03 16:20:21 följande:
    Fast barnen gillar det ju. Alla mina är ute nu.
    Store sonen hinner inte innanför dörren förrän han vill gå ut och gräva. Den lille sonen hämtar sin overall och säger " E mää" "E mää" som en papegoja hela tiden
  • Flock
    Tasha78 skrev 2010-02-03 21:30:21 följande:
    tack själv det var jätte skoj, jag har precis nattat isidora skickat iväg gubben till jobbet så nu ska jag diska och äta lite tårta, det blev en bit över
    Men kan du inte skicka den till mig?? Vill MÄÄÄÄÄ ha!!!

Godkväll i tråden!!
  • Flock
    Tasha78 skrev 2010-02-03 21:32:44 följande:
    vi får fixa en tårta till dig med
    Du är alltid så söt!
  • Flock
    Tasha78 skrev 2010-02-03 21:38:04 följande:
    ja men jag har sådan ångest över gubbens plånbok hoppas någon hittar den och lämnar in den
    Oj, vad har hänt??
  • Flock
    Tasha78 skrev 2010-02-03 21:43:39 följande:
    han åkte till väla innan idag och sen när han kommer hem stannar han på netto för att handla läsk och mjölk som jag skulle ha till partyt men då är plånboken borta så han har tappat den på väla och tyvärr fanns där allt alla korten, rätt så mycket pengar och det värsta av allt båtbiljett som han fått som vi skulle ha till sommaren
    FY!!! Hoppas någon lämnar in den!! Så ledsen man känner sig.... *håller tummarna*
  • Flock

God morgon!

Nu har vi fått i gång tvättmaskinen, plockat undan från morgonen, klippt och klistrat i massor och nu har finaste Godisburken ätit pasta med köttfärssås  
    Allt för Godisburken *ler*

• Flock
    solouniko skrev 2010-02-04 08:34:18 följande:
    Grattis! Jag älskar Millas flowerklänning Nästan bättre än älgklänningen, och älgarna har ju alltid varit mitt bästa print
    Tycker oxå att Flower är så fint! Hade jag haft en flicka hade jag haft allt i flower och i ALLA stl, så fint är det {#lang_emotions_heart}
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2010-02-04 09:32:12 följande:
    Jag har fått in en rutin på att så fort jag har lämnat Max på dagis och Lova sover frukost så SKA jag avverka en föreläsning- roligare kan man ju ha.. 1 timmes babbel där jag glor på en skånsk gubbe
    Men då har du riktigt trevligt och får höra skånska en hel timme!
    söta kråkan skrev 2010-02-04 09:22:26 följande:
    vad mysigt.... här härjar febern och hostan fortfarande
    Tråkigt att det inte släpper.. Hoppas nu de krya på sig fort!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16