• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-09 16:04:33 följande:
    Nä, det tror jag absolut inte att det är! Trampa lär han sig nog ändå, mina kids kunde ju det direkt, minstingen har aldrig trampat innan då hon var för kort för trehjulingen... Jag älskar springcykeln just för balansens kull då jag vägrar stödhjul till barnen! Nu har dom istället fått öva balans och sedan gått direkt till vanlig cykel, den stora började på en 16-tum och den lilla fick en 12-tum förra våren då hon helt plötsligt satte sig på en släktings gamla cykel och började cykla. Din Godis lär ju kunna springcykla minst ett år iallafall innan en vanlig cykel kanske är aktuell, och det är ju isåfall kanon.
    Låter ju jättebra! Vi har en springcykel i bilen men han i cykelaffären pratade inte så lovade för detta utan tyckte det mest var för dyrt att handla som extracykel.. Så det var skönt att höra din positiva upplevelser!!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-09 16:13:52 följande:
    Ahh, okej. Ja, jag tycker ju att Godis ska få springcykla om man ser till våra erfarenheter. Den har varit kanon till våra barn, dom har cyklat långa sträckor med den cykeln!
    Vi har ju det så bra hos oss oxå, bara plan mark och cykelväg känns som han kan springa långt...
    Tack, för dina svar! Tror vi tar fram och visar honom cykeln..
  • Flock
    MammaT skrev 2010-03-09 16:13:35 följande:
    Flock jag har bytt nick det är jag Tanja
    Hej!!!
  • Flock

Börjar steka pannkakor..

• Flock

Hej hopp i tråden!

Allt väl här??

För att inte vara helt OT så har jag faktiskt köpt en katvig badrock i blå/orange. Godisburken gillade den jättemycket, hans favvo färger   Någon som vet vilken säsong den är ifrån??

Jag vill gärna vara med på insamlingen. Vad ska ni köpa??

• Flock
    Buttelina skrev 2010-03-24 17:36:33 följande:
    åhhh VAR har du köpt den??
    Hittade den på rea hos Fröken siv i Hässleholm, så ljuvlig är den. Det fanns en till men jag kommer inte ihåg stl.  Men prova ring dem 0451- 41121
  • Flock
    Buttelina skrev 2010-03-24 17:40:55 följande:
    pris?
    200 kr.
  • Flock
    Buttelina skrev 2010-03-24 17:41:56 följande:
    ohhhh  du ska inte dit igen va
    Inte vad jag vet just nu.. Hässleholm är helt fel håll och ganska långt, 5-6 mil, så tyvärr kör jag aldrig dit om jag inte har något ärende.. Men jag o Vet inte vad hon heter med nya nicket (Tasha) har pratat om att köra dit men när vet jag ej...
  • Flock
    Morty skrev 2010-03-24 17:42:16 följande:
    Hej! Tack snälla för komplimangen innan.
     Hej!

Menade det verkligen!!!
  • Flock
    Buttelina skrev 2010-03-24 17:46:01 följande:
    jaha trodde inte du hade så långt dit. provar ringa då
    Hoppas du har tur, för de var så underbra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16