Vi som shoppar danska barnkläder del 16
tjejer helt OT sorry.. men hade inte snoffs en andrasorterings sida?!? .. vet det har varit inne på den men har ingen aning om vad den hette ...
tjejer helt OT sorry.. men hade inte snoffs en andrasorterings sida?!? .. vet det har varit inne på den men har ingen aning om vad den hette ...
hejhej=)..
har precir varit ute på cykeltur med make, max å hund=) så skönt att få röra på sig=)..
funderar på å dra till villervalla på tors=P...
ringde kosta outlet å de har fortfarande intefått in pop leveransen, antagligen e den försenad sa dem.... kom på att jag behöver en massa nya jamasar till maxen med.. han har typ växt ur alla sina =S.... så där e det mer lr mindre kris snart...tänkte han kunde få lite pop jamasar=P....
hejhej!!
idag var det en sväng till villervalla å inhandlade lite kläder=P... blev 2 långarmade, 1 kortarmad ett par byxor å 3 par mössor=).. all på 50% =P me like....
pust här har maxen åkt på magsjukan, kräks var 5-10min...=(..... går inte ens få i han 1 msk dricka utan att det far upp....=(.........
gomorn: här e vi hemma efter en helnatt på akuten med maxen med 2påsar dropp...
han kräktes 23ggr inom loppet av bara 5 timmar.. var jäteslö å trött....
bttre nu med tarmvila men nu så har vi precis börjat ge han lite dricka matskedsvis går allt bra så kanske vi kan ge han lite välling mot kvällen med.
gomorn..
här blir det att fira påskafton med båda mina herrar som åkt på vinterkräksjukan =S..
jo inatt var det makens tur å springa å kräkas=S...
tro inte det e ngn som vil ha oss på besök idag=P......... hmm jag ska ju jobba imorn, tro inte maken orkar ta hand om sig själv å maxen.... vet inte vad ja ska göra redigt... e ju inte lockande för ngn at komma hit heller å passa lileman.....
hejhej!
tittar in en snabbis ser harr grekis namn nämns
salg tider e ju det bästa som finns hahaha kan det bli bättre för oss shoppingtokiga=P..
jag längtar till fre=P baby å barn mässan=)
åker på fre å hem samma dag tyvärr... blir jag å syrran härifrån vad det ser ut som, hmm var det ngn mer som vill ha skjuts upp lr?....blir ju en lång heldag ev råka åka förbi gekås på vägen hem om det orkas med =P..... ngn timme sisådär=P