Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Buttelina skrev 2010-03-23 18:45:19 följande:
    92
    det blir inte för stort...??
    han har rätt korta ben =P

vet inte hur villervalla e i stl han har bara en body...
    Busbellan skrev 2010-03-23 18:46:31 följande:
    nej, de är köpta i webshopen Just det Ingelstad har ju villervalla också, finns ju i alvesta också jag har köpt i flera olika storlekar, tänkte att antingen lär de passa August eler Ella. Köpte i 92,98,104,110 och 116 lite olika beroende på vilken storlek som fanns kvar
    oki=)......jo fpr ta en sväng dit när ja hinner=P.. ska fråga om de har samma rabatter där =P..
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2010-03-23 20:07:05 följande:
    Evening alla!!! Nu har jag bombat bt för ett par veckor framöver
    sötnosen =)... på bilden med lammen så hade hon å maxen samma kläder=P.. så vart han till dagis idag =)....

snyftar att jag glömde bort en auktion idag... ville verkligen ha dinolinnet i 92 =(..... ån ue den väck..
  • Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2010-03-23 20:21:59 följande:
    Du får hoppas att du kan hitta ett sånt linne på salgen
    mm =S.. hittar ngn det så är det miiiiiiiiiiiiiiiiiiiin =P... bara så ni vet hahahaha
    Pepper79 skrev 2010-03-23 20:20:04 följande:
    Fint . Nu är den tröjan för kort i ärmarna, en väldigt liten 86:a
    maxen har med 86 men hans passar relativt fortfarande...

var hos svärmor i helgen hon ska sticka en tröja till maxen nu till våren.. hon e precis klar med en till max kusin som är 1år äldre... jag tittade på den å sa att den ser för liten ut för maxen, maxen har ju aparmar..=P.. å när hon mätta så var kusinens armlängder exakt som maxens nu.. =P.. så det blir en special=P hihihi... men till salgen så blir det KANSKE ngn suit sen blir det tröjor i 92 .... å massa baby förståss=P
  • Greksmurfen

tjejer.... en kompis ska sälja ett par nya med tags poetry byxor till mej.. vilket pris är ok??

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-03-23 20:39:57 följande:
    150 är ok tycker jag
    ok .. hon sa 100kr å frågade om det vatt ok =P.. då kanske man ska nappa på det erbjudandet
  • Greksmurfen

helle: hmm menar du den gamla sorten med blå/tukosa så att säga lr??
    tro de har legat nya på 50%,... sen beror det kanske lite på stl med... större stl går ju bättre än små..

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-03-23 21:03:10 följande:
    Den skulle Nora nog inte ta på sig skulle jag inte tro i alla fall Undra om den är lättsåld i den storleken, är barnen så stora är det nog inte jättemånga som vill ha kaniner på sig längre
    hihih där har du nog en poäng =P
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-03-23 21:09:24 följande:
    Helt förrvirrad nu, är tråden bara för er som vill gå ner i vikt eller en motivation till träning?
    njaa både och lite va?!?.. ja kommer nig hänga där trots attj a lä va den ända som går upp hehehe.. men behöver ju ändå motivation att ta tag i träning, sockerbehovet etc=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16