Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

hmm funderar kan man inte ordna en till bildsak som heter köp/sälj ...

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-03-25 12:57:42 följande:
    Hoppas det gick bra på provet! *håller tummarna* Jag har redan startat en tråd för köp/sälj där så det är bara o sätta igång nu allihopa Såg att bubblan redan lagt in lite bilder. Jag har fotat och ska lägga in ikväll. Ska vi bara hålla oss till danska kläder eller kan man få lägga in sånt som Kik-kid, plastisock, Kavatskor m.m??
    mmmm vi får hoopas på det bsäta ...=S...

startade faktisk upp en till fb grupp så vi kan hålla isär köp å sälj hoppas det vatt ok{#lang_emotions_embarassed}. tyckte det blev lite rörigt när man la in bilder ibalnad alla andra bilder vi hade. där ngn bild var på maxen ex å sen kom en bild på ett plagg som ska säljas, tänkte att det blir lite förvirrat..

tänkte att det va bättre med en renodlad.. lr?

tycker vi kan lägga in sånt spom vi vet är lite dyrare.. som plastisck å kavat å kik kid med sen finns ju moonkids med=)
  • Greksmurfen
    Tic1 skrev 2010-03-25 13:10:26 följande:
    En OT fråga härinne, men ni brukar vara så bra på att ge tips VAR hittar jag en fodrad galonvante eller liknande till en liten hand?? Har köpt både skalvantar från PoP och fodrade galon från Didriksons i den minsta storleken men handen fullkomligt drunknar i dessa vantar, finns inte en chans att man kan använda dem!! Vi har nu Reima Tec mini men behöver en lite tunnare vante som tål vatten eftersom hon går på dagis och det gärna blir blött när dom är ute. Snälla, tips tack!!!
    kan starkt rekomendera abeco www.abeko.se/content
    hade samma problem med min son.... dessa som ja köpt nu sitter kanon. å han kan lek å röra på sig obehindrat=)... han har st 0 på sinaå är 16mån å har dem fleeceforade.. kan säga att även om de kostar typ 199 på ordinarie så är dem väl värt det... ja handalde min på kosta outlet=)
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-03-25 13:30:11 följande:
    Finns även på Gekås
    jo men inte abeco =P.... dem som fanns på gekås tålde inte maxen fick massa jobbiga eksem utslag=S.... å dem var inte lika bra.... tyckte jag iaf =P... men sen e det ju olika
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-03-25 13:56:54 följande:
    Jo då-jag har köpte flera par Abeko där för 49.95/styck. Dock finns de inte alltid inne...
    JASSÅ....... för dem ja inhandlade var kassa=S....därifrån..
    men då får ja hålla koll=)
  • Greksmurfen

tjejer ni som poppar in nu titta gärna in vår "nya" dansktråd på feeesboken =P...
    www.facebook.com/profile.php

Smultronhjärta skrev 2010-03-25 14:08:14 följande:
    Japp- Abeko galonställ,sydväst och vantar brukar finnas om man har tur
    hmmm ska kolla efter galonställ vanligt ofodrat och ofodrade vantar med nästa gång.. en mössa har han redan =P.. men en pop hihi..se så söt ut i den haha
  • Greksmurfen

hihihi.. kom just på en sak....tänk vad det blir anstorming av kläder efter salgen där

• Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-03-25 14:26:56 följande:
    är redan med...
    hihi trevligt=)... hmmm det e så svårt å veta vem som e vem där=P.....
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-03-25 14:32:16 följande:
    Måste fota lite idag då och slänga in i den tråden
    =).. ja man kan ju inte gå back där iaf å så slipper vi de traliga avgifterna... ska med fota lite senare om jag får tid över....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16