Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-24 21:19:09 följande:
    Men det var ju kort ärm på dom,föör tidigt tror jag är anledningen till att de gick dåligt.Jag gillar ju 1 kronas Imorgon går det säkert bättre för då känner sig de flesta rika
     ja känner mej inte rik förrens på fre =P....

nähe ska ta å nan nu.. min hjörna e såå seg har tenta imorn mellan 9-12 wish me luck{#lang_emotions_sealed}.. e rätt nervös för hur detta ska gå... bara å hoppas att datorn inte havirerar lr ngt sånt eftersom den är via internet=S...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-03-24 21:29:17 följande:
    åh jag som tycker dom ränderna är så fina
    butte vill du göra en tenta om vetenskapliga artiklar imorn .. om granskining =P
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-25 07:26:38 följande:
    Mårning!
    mormorn...... dax å preparera med lite frulle å en stooooooooooor kopp te så jag orkar med min tenta som börjar om 1 tim {#lang_emotions_sealed}... nervös e ju bara förnamnet...
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-03-25 07:57:49 följande:
    Lycka till!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-25 07:54:08 följande:
    Å stort stort lycka till!! Förstår du e nervös öh   Ska hålla tumsen för dig!!
    tack så mkt =)

tyckte ju butte kunde göra den åt mej men hon tackade ju nej{#lang_emotions_wink}....
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2010-03-25 08:16:28 följande:
    Lycka till idag! Först är man nervös för tentorna, sen är man nervös när man ska få reda på resultatet, pluggande är verkligen en pärs...
    hahah jo det e ju det.....30 min till det e dags.. =P.....det e ju så mkt konstiga ord med =S...
    Buttelina skrev 2010-03-25 08:19:28 följande:
    ja fy fan *lycka till vännen*
    HAHAHAHA.. komisk du e....lovar att ajg kommer att röra ihop det =p.. varför mste det finnas så mkt olika begrepppå kvantiativa å kvalitativa artiklar=P.....
    Buttelina skrev 2010-03-25 08:20:43 följande:
    jaa usch det är det verkligen. jag trodde jag skulle spy så nervös jag var dagen innan vi skulle lämna in våra tre tentor . och lika nervös var jag när jag skulle hämta dom
    hihihi... ja men då kan ud ju göra min meeeeeeed så slipper jag vara nervös{#lang_emotions_innocent}
  • Greksmurfen

butte: jo får ha alla miljontals böcker =P.... men det gäller å ha en del i ksallen tro ja...
    nähe dax å logga ut mej hadet gött återkommer kl 12.00 =P

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-03-25 10:13:36 följande:
    jaa det får bli vårt egna trendsales där vi kan förhandla fram rätt priser
    ja varför inte=).... den finns ju där av en anledning bara å skapa en ny slags tråd=).. sak vi göra en egen trendsales =P.....

hej förresten.. fyyyyyyyyyyy farao vilken tuft test.. skrv ju in på sekunden=S... blir en hemsk väntatn på svaret.. e rätt nevös för hur det gick =S.... jag ahde behövt minst 1 timme till å skriva egentligen...
    kan säga at t vråvetenskap på "bas"ssk programmet var inget mot detta =S.....hua...vilken rysare...
  • Greksmurfen

liljan du e med en moderator nu: om ngn mer vill så säg till så ordnar ja det=)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16