Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-02-10 20:34:48 följande:
    Fast det lät ju jättefint med fotavstrycket - bara lite komplicerat på ca. 50 kort Men man kan kanske göra ett avtryck o scanna in o beställa som kort, men det blir nog inte lika fint
    När Anton döptes var vi förstagångsföräldrar och väldigt ambitiösa. Vi gjorde minnestavlor med ett fotavtryck och text om Anton o datum, en till varje gäst, 64 stycken Men det var välldigt uppskattat och alla har det på väggen fortfarande
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-02-10 20:45:04 följande:
    Det där ambitiösa försvinner med antalet barn känner jag. Fast jag började om och var jätteduktig med Anjelins inbjudningar. Emilios smsade vi ut till folk.
    ha ha så är det absolut! Och då har jag inte såååå många barn Tänker på de i "Annorlunda familjer"
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-02-10 20:48:42 följande:
    ohh tshirten *dreglar*
    Ja den är helt underbar. Stl 122 så något för bia kanske om ett par år
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-02-10 20:49:32 följande:
    *ser Maia framför mig hoppandes runt i köket med färg under fötterna* haha men fint kan det bli. Kanske typ text då som "Nu ska vi fira stor och liten" eller tips på annan text? Anledingen till att jag tycker det är lite elakt är för att lillsyrran är döpt på min födelsedag så när jag fyllde år så fick hon alltid presenter också, men ingen kom ju ihåg min dopdag så jag tyckte alltid det var så orättvist... Förlåt för att jag spammar tråden med OT
    Men om du har sådana minnen och traditioner tycker jag inte att du skall välja samma dag, även om det är praktiskt.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-02-10 20:51:28 följande:
    Nej den biten får vi absolut inte glömma Hon fyller år en fredag så dopet blir nog 2 dagar senare då, på söndagen.
    Aha, men dåså-
  • SmillaMilla

I kväll har jag grymt tråkigt. Inget kul på tvn och sambon är på jobbresa.

Kan passa på att tipsa er om ellos fodrade regnoveraller. Fick hem två sådana i dag. Verkar jätte bra. Så härliga färger.

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-02-10 20:58:18 följande:
    duuu har du sett kik kids blå klänning med vita prickar? omlott?? sååååååå fin! den hade varit underbar på svea
    Åhhh nej den har jag missat. VAR?
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-02-10 20:59:13 följande:
    skillnaden är väl att jag är inte som min mamma så jag kommer inte tillåta att det blir så orättvist med presenterna...men man vet ju aldrig hur Maia kommer ställa sig till det senare. Det är ju det att så många har väldigt långt att resa, några kommer från andra sidan jorden liksom! Så himla bra om de får fira båda två på en gång. Får väl se det lite så att hon kommer ju få fler presenter denna gången då det kommer mer folk i och med dopet Det borde ju göra henne glad
    Men då är det ju inget att fundera över. Kör på bara!
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-02-10 21:00:27 följande:
    smilla: måste säga att kombon på svea är underbar jag hade liknande på isabel förra veckan katvigs röd/vita tröja, leggings och strumpor och ovanpå det hade hon kaninklänningen såååå fint
    Åhhh så fint. Jag skulle gärna ha både leggins och strumpor. Men alltid så svåra att få tag i när men kommer på sina behov
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16