Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Smultronhjärta skrev 2010-02-09 19:58:34 följande:
    God kväll! Visst är Katvigs rosa/rosa velourklänning stor i storleken? Så att jag borde ta en 62:a till 64cm långa Lova
    Nja jag tycker att de är normala. Svea har stl 98 på sin o den sitter precis. Och hon är 92-93 cm lång.
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-02-09 20:00:26 följande:
    smilla lilla : :) vart gjorde du dina katvig fynd... förälj nu=) nu står maken vid spisen å ska laga Smultrons Tacopaj... mumma för magen =P

Pepper avslöjade det ju tidigare!

sveali.se
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-02-09 20:03:34 följande:
    Måste fråga er om ni hade reagerat öht på detta. Fick hem ett par kik kid knickers som jag köpte på T. Det står att de ska vara i bra begagnat skick. Visst de är i bra skick, men knytbandet i midjan saknas. Inte för att det behövs för de är smala och lär sitta uppe ändå, men eftersom bandet saknas så är där bara två hål fram istället och i hålen syns det vita resårbandet. lite smått irriterande, men jag kanske överreagerar
    hmm står det att de är i bra begagnat skick så får man nog räkna med lite skavanker.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-02-09 20:09:07 följande:
    Kansk det Men de var faktiskt i fint skick i övrigt. Vet ju bara att det var en sån grej som jag hade skrivit själv i en auktion om nåt liksom saknades på plagget
    Ja det är sant. Klart att man skall skriva med det i auktions beskrivningen.
  • SmillaMilla
    mortillsju skrev 2010-02-09 20:11:04 följande:
    Hej och god kväll!! Vad säger ni om denna jacka?? Hiss eller diss? prinsessebutikken.dk/Graphics/Products/72354.... Själv stör jag mig lite på det Harlekinaktiga Jag har en grön regnjacka av den gamla kvaliten och hade verkligen hoppats att få "byta upp mig" så lilla S fick en som andades....
    Hissar den men samtidigt är det lite "joker" varning
  • SmillaMilla

Hej hej

Åhh nu har jag o Svea varit ute i två timmar i munse 11 grader. Men det var underbart. Vi har både åkt pulka och skridskor. Svea är grym på skridskor.

• SmillaMilla
    melizza skrev 2010-02-10 10:45:33 följande:
    ååååhhh vad fin Svea var i sin fina outfit är det exakt samma röd vita på katvigtröjan som på kjolen??? tror jag med ska köpa den kjolen fast jag inte har nån kjoltjej men får tvinga henne emellanåt vilken storlek tog du till Svea....vill ju inte att den ska bli för stor
    Alltså det är väldigt likt. Fast vår vita i katvigtröjan är mer krämvit än kritvit som det är på kjolen. Men har ju dock inte tvättat kjolen än.

Svea har stl 92-98 på kjolen och skulle nog kunna haft en stl större. Men den är underbar. Så köp!
  • SmillaMilla
    Pepper79 skrev 2010-02-10 11:16:32 följande:
    Jättesöt Svea i BT
    Tack. Hon är min lilla hjälpreda som synes
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-02-10 11:31:32 följande:
    syrran kom precis från gyn =(.. dem hittade inget hjärtljud....ö verkar som hon fick ett missfalll........hon har fått tabletter, men ja ringde tillbaka till henne åå sa att hon kunde be om att få komma om ett par dagar å se hur det va ställt då..... är tjolla här inne??
    Åhhhh nej!

Skicka henne en stor kram!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-02-10 12:18:14 följande:
    Smilla: Underbar kombo i BT!!
    Theina skrev 2010-02-10 12:11:11 följande:
    Smillamilla: Jättefint i bt
    Tack tack {#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16