Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Greksmurfen skrev 2010-02-10 22:13:11 följande:
hejhej! precis som jagtrodde så kom det två fina paket till mej idag=) lr ja till maxen om vi ska var mer korrekta =) fick både från elva små troll ich från rackamaja... det roliga är att maken sa va fina dem är och sa inget att jag handlat till maxen PGA skuldkänslor hahaahahah maxen har ju magsjukan å idag så ringde jag mamma akut om hon kunde se efter han vilket hon kunde.. jag jobbar mkt å fick gå över lite pga att vi hade ronden sent. hade egentligen barnträning idag kl 17, men pga av jobbet och att maxen e sjuk så sa ja till maken att jag få hoppa det idag .... vad tro ni han gör då jo 16.45 ringer han å säger att han går med sin kompis ner på STANhallååååå ixom.. han var borta hela förraveckan å såg inte ens sin son då å nu är han sjuk, å vi har hund etc med som behöver rastas... så gör han .... blev så arg på han å gav en utskäling som jag tror gav resultat och ja han fick skuldkänslor...... vilket var post då fina paketen kom idag.... ibland blir man galen på dem där männen... hur deras tankeverksamhet funkar kommer flrbli ett mysterium..