Nu blir jag lite sur på en på t igen. Sålde en jeansklänning för ett par dagar sen. Använd 2 ggr till fin. Lade ut den som i "jättefint skick, syns inte att den är använd" Nu fåpr jag ett mail där hon är såååååååå besviken för knapparna är skavda. Men hallå, den ska ju se ut så. molo har ju ofta skavda knappar redan när de är nya. Den är tvättad 2 ggr så det är helt omöjligt att det är något som slitits Hon fick den för 149kr när den kostar minst 500kr i affär. Att man har mage att gnälla dåMärks det att det är den tiden på månaden för mig eller
det kommer iaf en (enligt mig riiiktigt snygg) men helgröna ärmar och utan v-ringad hals...I den fina smala modellen. En sån har jag gjort en beställning på
Åhhh det låter bra! Lillkillen här hade i dag den svarta tröjan med stjärnor i olika färger. Sååå snygg modell!
haha jag frågade gubben om vi kunde köpa lakanen och måla om i sovrummet han svarade: fina lakan, men jag ooorkar inte måla om i sovrummet också . så hade JAG målat om så hade han tillåtit det tolkar jag det som
ha ha kanske han vill komma hit undertiden och snacka min sambo till rätta.
Skall fråga han vad han tycker när han är klar i jobb telefonen