Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2010-02-09 18:55:33 följande:
    Nu blir jag lite sur på en på t igen. Sålde en jeansklänning  för ett par dagar sen. Använd 2 ggr till fin. Lade ut den som i "jättefint skick, syns inte att den är använd" Nu fåpr jag ett mail där hon är såååååååå besviken för knapparna är skavda. Men hallå, den ska ju se ut så. molo har ju ofta skavda knappar redan när de är nya. Den är tvättad 2 ggr så det är helt omöjligt att det är något som slitits Hon fick den för 149kr när den kostar minst 500kr i affär. Att man har mage att gnälla dåMärks det att det är den tiden på månaden för mig eller
    ha ha Ja vad skall man säga
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2010-02-09 18:59:25 följande:
    Det är inte bara min pms va??? Detta var väl lite löjligt???
    Nä det är bara inte det, det låter löjligt.
  • SmillaMilla
    FL Lisa skrev 2010-02-09 19:01:52 följande:
    det kommer iaf en (enligt mig riiiktigt snygg) men helgröna ärmar och utan v-ringad hals...I den fina smala modellen. En sån har jag gjort en beställning på
    Åhhh det låter bra! Lillkillen här hade i dag den svarta tröjan med stjärnor i olika färger. Sååå snygg modell!
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-02-09 19:04:01 följande:
    jaaaaag med skiter i sambon haha skulle tom kunna måla om hela sovrummet i lila/vit bara för att matcha dom uuunderbara lakanen
    ha ha nja där får nog min sambo vara med och bestämma. Barnens kläder kommer han däremot inte ens på tanken att kommentera
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-02-09 19:07:29 följande:
    haha jag frågade gubben om vi kunde köpa lakanen och måla om i sovrummet han svarade: fina lakan, men jag ooorkar inte måla om i sovrummet också . så hade JAG målat om så hade han tillåtit det tolkar jag det som
    ha ha kanske han vill komma hit undertiden och snacka min sambo till rätta.

Skall fråga han vad han tycker när han är klar i jobb telefonen
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-02-09 19:11:24 följande:
    hehe jag får med min sambo på det mesta UTOM blommiga väggar och gardiner där sätter han stopp
    ja o där satte inte min sambo stopp
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-02-09 19:10:10 följande:
    Tror du? Hon är väl inte större än mina småttar?
    Kanske inte, är de stora i stl?

Hon är nu 92-93 cm. Räknar nog med en overall i stl 104 till nästa år.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16