• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

SmillaMilla skrev 2010-02-01 14:54:00 följande:
    Kommerbara till de utländska shopparna.
    varför i allsindar?
  • JsN
    ChokladMoshin skrev 2010-02-01 15:11:46 följande:
    En fråga nu när ni pratar skaloveraller.Finns inte den rosa i 92??
    Flock skrev 2010-02-01 15:11:33 följande:
    Den gröna vill jag ha!  Måste ju ha...Alltså nu hängde jag inte med.. Kan inte vi köpa dessa i svergie?? Såldes inte dessa i butik precis??
    finns bara tom 92 i Sverge
  • JsN
    Flock skrev 2010-02-01 15:11:33 följande:
    Den gröna vill jag ha!  Måste ju ha...Alltså nu hängde jag inte med.. Kan inte vi köpa dessa i svergie?? Såldes inte dessa i butik precis??
    *försöker lägga in bild i BT*
  • JsN

Den är jättefin i grönt! *glad för att jag lyckades sätta in bild*

• JsN
    Busbellan skrev 2010-02-01 16:50:34 följande:
    Jättefin!!Jag har precis beställt den gröna jackan till August nu Blev svarta skalbyxor till
    Och pytte fick skaljackan i turkos (blå). Jag tycker egentligen att den är "för" blå, men det är en underbar färg!
  • JsN
    Busbellan skrev 2010-02-01 17:52:40 följande:
    Tycker den ser jättefin ut!!Hade absolut kunnat tänka mig den, men den ser ut att vara i nästan samma färg som MAT jackan August haft i vinter och lite måste man ju variera sig
    Jo, för oss blir skillnaden stor från den bruna MATen
  • JsN
    lillronya skrev 2010-02-01 18:51:31 följande:
    JsN: Vad fin Pytte är i overallen! Hur lång är han nu igen?
    85-86 skulle jag tro. 92 är inte _för_ stor nu, men den räcker minst till den här tiden nästa år, det är rejält med växtmån.
  • JsN
    melizza skrev 2010-02-01 19:58:04 följande:
    vilka regnbrallor har ni?? dem gula eller regnbågsfärgade??är dem fodrade?? alltså med lite bomullstyg inuti menar jag eller är det galon rätt av??
    Tunna och inte alls galon utan mer "vanliga" regnbyxor i materialet. *fortfarande fascinerad över att jag har ett par i växalådan*
  • JsN
    ChokladMoshin skrev 2010-02-01 23:01:06 följande:
    Hmmm, tyvärr älskar ju inte mamman i den här familjen grönt.....så därför är jag lite skeptisk.....Ska till Po.p imorrn så får jag se. Ska prova vara openminded
    Den turkos då? En underbar färg! FAst grönt är skönt!
  • JsN

Så gör jag också potatismos. Fast jag använder svartpeppar. Och mjölig potatis annars blir det segt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16