• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Gör det inte jobbigt för mig nu med POP-storlekar. Jag har ju precis bestämt mig för att det blir ett POP-skalställ till när nanooken är urväxt. (Dvs nu för jackan på lägnden, dock ej bredd. VArför är barnkläder så breda?) JAg tänkte köpa 92 till pytte, då tänkte jag att jackan passar redan nu och att stället räcker minst ett år.(Pytte bör vara92cmi februari om ett år)

Tänker jag fel? Jaja, jag misstänker att det är vårens jag har sett eftersom det finns så många storlekar och färger kvar så jag behöver inte bestämma mig på studs.

• JsN
    ellenagnes skrev 2010-01-21 09:56:21 följande:
    Jaha, då är det ingen ide att ta tåget då? Trodde det låg centralt. ja...herre gud, hur ska detta gå ...... Jag som är helt värdelös på att hitta. Ska vara glad om jag hittar hem i bland
    Tågen stannar i närheten och annars kan du tag tåg först och metro från lämplig station!
  • JsN

MEn finns pops skaloverall större än 92? *ser inte på hemsidan*

Den turkosa färgen är lite väl blå för min smak egentligen men det är en underbar färg!

JAg är jättenöjd med gårdagens inköp. Turkos jacka och grön skaloverall till pytte.

(Och en rooooosa mini-PC till mig)

• JsN
    lillronya skrev 2010-01-24 16:43:34 följande:
    Vi har de och de funkar alldeles utmärkt!
    Vilken storlek har du till E? Jag *råkade* köpa ett par i 98/104 på salgen i våras. Vill minnas att det var ett oförsvarligt bra pris.
  • JsN
    Busbellan skrev 2010-01-24 19:42:55 följande:
    Ja, de påstår att det ska komma massa snö på onsdag, sen bi riktigt kallt igen, så våren verkar inte vara på väg
    Jag går på beredskap för bla vinterväghållning på torsdag så ur jobbsynpunkt låter det som en bra fördelning för mig...
  • JsN

*tror smultron vill ha en kamerablixt*

JAg försöker lägga in nya bilder i mitt galleri för att lägga i BT, men jag och FL är inte överens! *tjurar*

• JsN
    lillronya skrev 2010-01-26 10:12:20 följande:
    Ska tillägga att jag är helt överförtjust i pops skalkläder och har lite svårt för att överge de också.
    Ja, du har ju tom fått mig att prova!
  • JsN

Godmorgon. Eller nåt. JAg är hemma med en febrig sjukling idag. Hen fick ett utbrott nu på morgonen för hen ville ha suit på sig och inte tröja och byxor (tog en stund innan jag förstod att det var det "ingen tröja" betydde) Tyvärr är enda suiten i tvätten så det fick bli POP-pyjamas. Just nu tjurar jag över att jag bara tog en suit på salgen.

• JsN
    Milliz skrev 2010-02-01 14:23:30 följande:
    Jag sitter och funderar lite på hur länge man använder lurvoveraller. Hur länge har ni använt dom? Ella är 1,5 år i vår, så jag funderar på om det är opraktiskt. Kanske bättre med bara lurvjacka eller vad tror ni?
    Pytte är 2½ nu och vi älskar fleeceoverallen! Sover middag i den (sover alltid ute) och nu när jag köpt skapoverall så är den suverän under den.
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-02-01 14:28:09 följande:
    Men vad är det som har hänt? Det har ju till och med funnits skaloverall på barn att köpa via nätet,och vad jag fattar det som så finns den ff på utländska popsidorSa de inget mer om skaloveraller till barn?
    den som finns i baby i Sverige finns även i barn på uk sidan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16