Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Älskade Moa skrev 2010-02-24 07:46:21 följande:
    Hej alla shoppningtokingar Nu kikar jag in igen och hoppas ni kan hjälpa mig. Vilken storlek tror ni kan ska ta till min tjej för att ha som knickers i sommar. Hon är nu ca 77 lång och runt 10 kg tung. Hoppas nån vet
    till max har ja ju råkat handla stl 68 i en del från salgen så dem får han ju använda=P.. men annars tro ja det räcker med stl 62 till han å han e just nu 80cmlång å 11kg tung. han hade 56 förra året å då var han ju 9mån typ...

så jag hade satsat på stl 62 för hon hinner ju växa lite till sommaren med=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

liljan kan ja slå dej en pling?? behöver lite assistans =P med trendsales... fattar ju indet där redigt =P

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-02-24 09:57:15 följande:
    Du måste maila en kopia på ditt körkort och ett myndighetspapper till trendsales support för att kunna betala med ditt visa-kort. Be säljaren skicka ts till mig istället (heter zvartaliljan där) så betalar jag! Jag är ju fortfarande skyldig dig pengar ändå
    ah okej.... hmm kompilcerat det där...¨
    ber henne skicka den till dej då....e skyldig dej med på kom på för en suit =P..

får räkna ihop hur mkt jag ska betala dej då=) 280sv kr+ suiten med då=) med dem små feta kaninerna=P... blir det en pojk till så får han ha den ändå=P...

har inte tänkt på att det inte kommit in nga så det e inga problems med pengarna ..alala har vi mkt å styra i hehehe.. men om vi kan ordna det sähär vore det ju toppen thanx =)
  • Greksmurfen

förresten ingen som vet vart man kan få tag i en vantfleece till pojk stl 80 lite billigare?? gärna med de stickade vantarna på=).. digar inte dem med tyg vantar som e nu sist...

• Greksmurfen
    Milliz skrev 2010-02-24 10:50:35 följande:
    Jag fyndade nyss en babuschkatröja med pusselärm och en birdietröja på halva priset Ella har ju vuxit ur nästan alla sina kläder nu så det var ju perfekt! Tror ni förresten att det är någon idé att lägga ut långärmat på T nu, eller är det bättre att spara till hösten?
    tro nog du kan ägga ut långarmat=p..räcker å titta ut hahaha..... sen långarmat har man j på sommaren med=)....

angående sommarsuitarna så hoppas jag att min kommer imorn eller på fre=P...ska bli kul å få ta på maxen den=)...så synd att inte fler har tagit in den tycker jag.. tro woodfish suiten gick på en dag typ ju=O
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-02-24 10:55:51 följande:
    Hej! Har haft internet krångel i ett dygn nu . Men nu äntligen funkar det igen. Men fy vad mina auktioner gick dåligt igår några roliga nyheter?
    {#lang_emotions_frown}

smultron du vet inte vart man kan finna en vantfleecejacka i stl 80?? den med stickade vantar på{#lang_emotions_dreamer}
  • Greksmurfen
    molnen skrev 2010-02-24 11:49:19 följande:
    Vill gärna se en bild på den Har också mailat dem.
    så fort den kommer in så blir det att ta kort=)
    hoppas den kommer imorn =P......synd att största stl var 86 men tro han borde kunna haden i sommar.. han e ju 80,5 cm nu så det borde bli lagom va??
    Smultronhjärta skrev 2010-02-24 11:33:32 följande:
    Ingen aning faktiskt..men denna är ju sååå fin! Kassa bilder i auktionen www.tradera.com/Troja-fran-Molo-i-absolut-nys...
    den finns ny på rackarmaja ;)...... men verkar inte som min svägerska diggar lurvarna{#lang_emotions_surprised}..... utan hon ville ha en flecce med vantar på=S..... men den e ju svår å hita om man inte e på salg....köpte ju en till maxen men den ska han ha nu i vår=)....
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-02-24 11:59:00 följande:
    Njae...den som jag länkade till är ju fina rödorange med lila kanter och den på Rackamaja är mindre fina fire med grå kanter Du får vänta till salgen helt enkelt..Det är ju inte så länge kvar
    aha =P... drömmer mej bort... får ju salgb´feber bara ja tänker på att =P var där en heldag sist men hade lätt kunnat vara där nga tim till...hmm undra om man sklle övernattat i malmö denna gången=p å åkt med på 2 turer=P.... butte kanske kan inackodera en ..

tänk att få rota runt bland stl 56-62  =) å alla små fina suitsen =P.....vill ha..... iövermorgon vet jag ju om det är en tjej eller kille vi väntar med...=)....
    maken vill ju gäran att det ska vara en tjej denna gången.. sa dock till han at ja det kan bli farligt för ekonomin
    fick en magkommentar på jobbet igrå... MEN du har ju minder mage än jag å jag väntar ju inte ens gravid .. ja som sagt magen e rätt platt än trots v 18 haha
  • Greksmurfen

www.trendsales.dk/main.asp&id=16500017&forum=354&road=&search=molo&sort=ID%20DESC&status=3 ingen som har stl 80 till sitt barn å vill göra värsta kapet {#lang_emotions_surprised}.... 300danska typ 450sv kr för allt detta...OTROLIGT.....plus frakt då.. men ändå grymt mkt för pengarna

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16