Vi som shoppar danska barnkläder del 16
få hoppas hon krya på sig från sin lunginflammation.... när jag och maxen var inne natten mellan sön-mån så var det ett rum som var upptaget.. mkt möjligt att lilla ella låg där inne....
åhh äntligen är du här butte...
du kolalde upp hur mga arbeten jag har.. orkar inte gå igenom alla me dedet rör si g om 75-80st filer =P... så jag undra om du har msn så kan vi föra över via det =).. eller va tro du??
STORSNYFTAR HÄR.........
fick just detta mailet från matador........
hej Catherine,
Tyvärr har Molo summersuit woodfish blivit inställd, och vi kommer alltså inte att få några överhuvudtaget. Vi beklagar detta och undrar om du vill vänta med att få din order och se om det är något du vill ha istället eller om du vill att vi skickar den idag? Vi räknar med att alla bilder som saknas på hamsidan kommer att kompletteras senast på fredag. Om du inte vill byta summersuiten mot annan vara återbetalar vi dig via mail från Payson, meddela oss bara hur du vill göra.
butte är du här????
Va du e svår å få tag på då... har du msn.. kollade ju upp å ja har ju typ 75-80 filer med arbeten hahahahah.. orkar inte kolla igenom alla så det kan vara likande på ngn bara att man dubbresparat..=P.. men massor som sagt=P