Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Busbellan skrev 2010-02-24 14:41:41 följande:
    Ja, hon ligger inne än och mår inte så bra. Men idag bytte sambon av mig så jag får en natt hemma. Hon blir nog kvar där några dagar till skulle jag tro
    Stackars lilla ella =(......
    få hoppas hon krya på sig från sin lunginflammation.... när jag och maxen var inne natten mellan sön-mån så var det ett rum som var upptaget.. mkt möjligt att lilla ella låg där inne....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-02-24 15:55:31 följande:
    Var inne en sväng i butiken i Växjö som säljer Molo. Frågade om de fått in ballerinaskorna. Ville kolla lite på de eftersom vi inte fått hem dem än. Då svarar hon att de inte beställt hem dem eftersom de inte trodde att det var nån efterfrågan på dem Vadå noll koll, jag tror att de skorna går hur lätt som helst
    krokidla i ett nötskal lr hur =S
    Tasha78 skrev 2010-02-24 16:03:42 följande:
    hon hade inga fisk sommarsuits
    de ska få in ngn suit vet dock inte vilken..lär var den långarmade då kortaramde bra går åt under sommar så att säga... så de brukar köra på säkra kort =S...
  • Greksmurfen

åhh äntligen är du här butte...
    du kolalde upp hur mga arbeten jag har.. orkar inte gå igenom alla me dedet rör si g om 75-80st filer =P... så jag undra om du har msn så kan vi föra över via det =).. eller va tro du??

STORSNYFTAR HÄR.........{#lang_emotions_cry}
    fick just detta mailet från matador........

hej Catherine,

Tyvärr har Molo summersuit woodfish blivit inställd, och vi kommer alltså inte att få några överhuvudtaget. Vi beklagar detta och undrar om du vill vänta med att få din order och se om det är något du vill ha istället eller om du vill att vi skickar den idag? Vi räknar med att alla bilder som saknas på hamsidan kommer att kompletteras senast på fredag. Om du inte vill byta summersuiten mot annan vara återbetalar vi dig via mail från Payson, meddela oss bara hur du vill göra.

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-02-24 16:16:32 följande:
    Japp
    :)
    Greksmurfen skrev 2010-02-24 16:18:05 följande:
    åhh äntligen är du här butte... du kolalde upp hur mga arbeten jag har.. orkar inte gå igenom alla me dedet rör si g om 75-80st filer =P... så jag undra om du har msn så kan vi föra över via det =).. eller va tro du?? STORSNYFTAR HÄR......... fick just detta mailet från matador........ hej Catherine, Tyvärr har Molo summersuit woodfish blivit inställd, och vi kommer alltså inte att få några överhuvudtaget. Vi beklagar detta och undrar om du vill vänta med att få din order och se om det är något du vill ha istället eller om du vill att vi skickar den idag? Vi räknar med att alla bilder som saknas på hamsidan kommer att kompletteras senast på fredag. Om du inte vill byta summersuiten mot annan vara återbetalar vi dig via mail från Payson, meddela oss bara hur du vill göra.
    vi får hoopas på provkollektion på salgen istället =(
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2010-02-24 16:21:41 följande:
    molo är ju helt knäppa nu mailbombar vi dom, tänker inte köpa några plagg föränn jag får en fisksommarsuit
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2010-02-24 16:27:24 följande:
    så fort det blir rea ska jag köpa en suit och klippa sönder den till sommar suit
    ........
  • Greksmurfen

Va du e svår å få tag på då... har du msn.. kollade ju upp å ja har ju typ 75-80 filer med arbeten hahahahah.. orkar inte kolla igenom alla så det kan vara likande på ngn bara att man dubbresparat..=P.. men massor som sagt=P

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-02-24 19:04:43 följande:
    oiii haha   kan du maila ?? min msn är körd
    iiiiiiiii ladda upp s¨mga =S..... väljer ut dem ja tror e relevant just nu d¨å.....
    som sagt vet inte ens om ja hittat alla arbeten =P....
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-02-24 19:38:28 följande:
    och så skickar du hit det sen va?
    pluggar du med till ssk??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16