Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

LJ2 skrev 2010-02-22 19:51:40 följande:
    vilket hotell brukar ha bra priser vid mässan??
    de kommer släppa mässerbjudande på deras hemsida i ca 1mån innan det e dax så 9 mars typ å då släpps biljetterna med å man får se schemat som dyker upp och vilka gobitar dem har=P..sist fick man ju goodybag om mna var de 50 första=P, fanns mkt trevligt där i bla nova star mössa=) som ja har=P =)

gothia towers som typ sitter ihop med mässan e det som har mässerbjudande å då brukar ju mat, biljett å boendei ngå...=)..

nemonet.swefair.se/templates/FlexiblePage____169360.aspx
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-02-22 19:54:08 följande:
    hon springer omkring o har massor med överskottsenergi nu efter en dag i sängen...hur pigg som helst o har ätit som vanligt nu ikväll. Får väl se hur hon mår efter natten...blir ju alltid som sämst på natten och morgonen...
    jo det e ju så.... men e hon ok.. under natten så tycker jag definitvt att hon kan åka till dagis.. verkar behövas med den energin hehehehe
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-02-22 19:58:53 följande:
    Hoppsan! Blev visst en lite tröja till oss idag. Nu kaaaanse jag kan sälja badgessuiten. www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1074...
    fiiin=).. har E stl 92 .. det kan man´xen ha med lite stort men det funkar haha....fast junior e kanske lite större än baby lr??
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2010-02-22 20:04:55 följande:
    va brukar de va för pris då per natt? har iofs inte ens 20 mil, men kul utflykt =))
     jo sist åkte vi dit över dagen med.. men det e kul å var där sen tänkte jag ev gå två dagar erbjudande ec kan skiljadag för dag;)...... vet inte exakt vad priserna kan ligga på har inte bott på hotellet innan....men runt 1500kr kanske för båda lr ngt kan ja tippa på å då ingår ju allt=)...
    lillronya skrev 2010-02-22 20:05:13 följande:
    Tänkte att A skulle ha den. Hoppas hon kan det. Junior 92 är lite större än baby 92, men E kan ha både ock.
    okej =)...

hmm nu gick babyalarmet....lr ja maxalarmet..dax för medicin tro ja...
  • Greksmurfen

hejhej i tråden:::

butte ska fixa över arbetena till dej ikväll efter dokumentären.. ber så hemskt mkt om ursäkt=(..... hade glömt bort det nu när det vatt så mkt med maxen =S....

maxen börjar bli bättre nu iaf=).. så imorn får han gå till dagis=)..

tycker matador kan komma med lite bilder snart på det nya=(.. tänkte ju ev göra tillägg men vill ju se mer bilder innan juh=(.......

• Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2010-02-23 20:30:39 följande:
    fisk sommarsuiten är redan slut och jag som inte beställde i tid skönt att han är bättre
    jag har redan betalt min sommar fisk suit=P så den e ju packad å kan skickas, men ahde velat göra tillägg.. men ska nog strunta i det. å be henne skicka vill ju se den live=)

va snabbt den tog slut=O.. konstigt at ingen annan tog in den.....

jo så skönt han har ju hosta kvar men han kan iaf andas bra nu=)...
  • Greksmurfen

www.trendsales.dk/main.asp&id=16481253&forum=300&road=&status=1&search=molo%20flyvere miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin=)

lr ja maxens=P...

va trvligt liljan att du ska komma till de småländska skogarna=).. säg t om du har vägen förbi vxö=)...

• Greksmurfen

njje kanske inte så bra nu när maxen e pigg.. han har haft magsjukan redan en gång=p så vet att han inte e immun som en annan=P... ta det försiktigt på vägarna bara=).. liljan har aldrig betalt på trendsales hur gör jag nu?? har fått ngt brev.. men måste ju lägga in pengar på ngt konto först va lr hur funkar det=S.. e hel förvirrad..

Zvartaliljan skrev 2010-02-23 20:54:47 följande:
    nja jag ska nog inte komma o smitta ner er med magsjukan. Mormor o morfar har precis haft det så där är det ingen fara, de tar gärna risken att få det igen bara de får träffa barnbarnen. Men jag tror inte du vill ta den risken
    Smultronhjärta skrev 2010-02-23 20:53:49 följande:
    Så himla fin! Jag har idag stoppat tillbaka vår likadan i Lovas växalåda, klarade inte av att skiljas från den
    jo den e sååå fin gick ju miste m en på T =(... men nu har ja en helt ny=)
    lillronya skrev 2010-02-23 20:52:03 följande:
    Grattis!! Finaste suiten!!
    tackar=)...
  • Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-23 21:10:16 följande:
    Superfin suit! Och ett väldans bra pris får jag väll säja! Jag köpte en tröja på T förgår, letar bara tajts till nu oxå...
    tro ja råkade var med å buda där=P.........
    kolla på trendsales=).. man kan fynda en hel del där=)
    jo va blir detta runt 300sv kr.... maken komer bli galen på mej hahahaha jag ksulle ju inte shoppa mer kom vi överrens om=P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16