Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Tasha78 skrev 2010-02-19 20:55:03 följande:
    halkidiki hanioti fast vi har inte hittat något hotell än har du något att rekommendera
    har inte varit så långt upp i landet =)..... varit runt aten som längst har ja varit på peloponnisos halvön... sen har ja varit på en hel del öar med=P...

men googla på namnet plus hotel=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Milliz skrev 2010-02-19 21:39:18 följande:
    Jag mådde "bara" illa i 20 veckor med Ella. Med Elias mådde jag illa i 25v. Så här var det tvärtom.
    här har man aldirg mått ngt illA =).. å det e jag glad för=).....har istället typ inga symptom alls... inte ens ngn mage än å jag e ju typ i v 18 snart...
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2010-02-19 21:45:14 följande:
    du e som min bästa kompis.. typ ett plus på stickan.. mått liiite illa 1 gång??? annars inget alls.. bara mage nu.. hmpff..

nähe nu styr näsan min väg.. doftar lasagne.. mums mums mums..
    dax å äta=).......Bebisen är hungri =P
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-02-20 16:21:45 följande:
    Jahapp-nu står min tacogratäng i ugnen och jag tror att jag ska ta och fota lite till T iaf
    mums=)..den e goo den =)

vi har ätit lasagne rester nu å ett glas rött till å en marängtårta till efterrätt som jag fick för mej å baka kl 07.00 i morse...=P.. ja de där gravidhormonerna är lite knasiga ibland

hihi idag sa maken i bilen att ..hmm tror du får ta å sluta handla så mkt.. hur mkt har du shopat till maxen denna mån =P... ja hmmm det vatt en nödlögn jag fick dra till med där  vågade inte säga rätta summan hahahaha
  • Greksmurfen

lillronya har du beställt dem nova star jeansen nu lr??
    har för mej man inte kunde köpa dem än lr e ja helt ute å cyklar??

tror att maxen håller på å bli sjuk med IGEN.... har en massa krupphosta.. började ana lite igår då han var sådan på morgonen, men nu så har han haft det hela dagenå hostat på natten.... så ja den lär vella bryta ut imorn eller i natt..som värst...pust pust....

• Greksmurfen
    LJ2 skrev 2010-02-20 17:07:42 följande:
    o vi åt potatis, o köttgryta såå gott.. massa kött, morot, majs, hela champinjoner o trattkantareller som jag smulade i.. o så grädde o matlagningsgrädde.. *inte såå nyttigt kanske* massa mat blev det! så slipper laga mat i morgon sen va jag på ica o köpte lördagsgodis till barnen... *lillan får naturgodis bara* o en påse till mig med såklart
    mums=).. vi hade köttgryta häromdagen... hade i aborgine som en extra grönsak mkt gott va det=P
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-02-20 17:10:35 följande:
    Jag var hos annacill och hämtade de idag! Så nu går de att köpa. Kom väl till butikerna nu i slutet på veckan. Å vad jobbigt att han håller på att bli sjuk! Emilios astma kommer smygande nu när fuktiga luften kommer.
    hmmm kaske det som gjort att kruppen kommit..... han går ju på ute dagis så de e ju ute en hel del.....tycker faktiskt att han har jobbigt mga gånger både med in å utandningen...
    vid krupp så e det ju bara inandningen som e jobbig.....

få se hur det utvecklas... emn det tar ju 1-2 dagar sen brukar en förkyning lr dyikt dyka upp ..... e det så på e med?
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2010-02-20 17:11:14 följande:
    e inte så¨förtjust i det, annars e det jättebra o fylla ut med!! provat o ha ägg i ? både för lite krämigare smak, o sen blir de lite tjockare av det med, så slipper man redning =) godast med ägg e det i pastasås =))
    hmm ägg i körrgryta =S..nja där går nog min gräns

men i pasta sås så e det nog gott=)
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-02-20 19:34:53 följande:
    Ja det är just ärmlängden som gör att jag funderar på 98/104. Vi har ju 92/98 nu men Max använder även gamla 98/104 och de funkar. När jag jämförde dem som skiljde det lite men jag har ju ingen aning om exakt hur stor nya 98/104 är.. Snurrigt värre Jag tar nog 98/104 också, tack
    när jag var inne på rackamaja förra måånaden så jämförde jag en gammal 74/80 (höstens tro ja det va ) jämfört med den nya å 74/80 var som en 86/92 typ... så tror att dem e större...

liljan: vilken syskonvagn var det du hade hittaat å tttat på mer en P&T?

håller på å letar å tittar runt just nu.....

just nu har maken somnat i soffan å maxen sitter jämte med mkt små ögon =P........tittar på det sååååååå roliga programmet teletubbies {#lang_emotions_wink}.....
    dete ju de enda barnprogrammet han kan sitta still å titta på.... börjar dock bli lite trött på denna ..få ta å köpa en ny dvd=P...
    ja mena va e det å säga JO JO BJUN KO 50ggr
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-02-20 19:44:21 följande:
    Må så väl vara men vår i 92/98 är bra mkt mindre än de äldre 98/104 som vi annars använder. I annat fall får den väl gro i växalådan
    bttre för stort ä för litet=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16