• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Milliz
    LJ2 skrev 2010-01-11 21:36:50 följande:
    krumelur.jetshop.se/under molo =)) o så står regler vad som gäller.. =) snabb leverans, bra mailkontakt o så fina paket! mycket nöjd!!
    Det fanns inget i rätt storlek. Men det är kanske tur

Jag måste spara till fina fjärilsklänningen och allt annat fint som kommer. Och så har jag ju bestämt att Ella måste få den fina svettisjackan med prästkragar.
    Elias 070202 Ella 080920
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2010-01-11 21:34:06 följande:
    Nu har jag äntligen skickat ut en del på T, men nu är hjärnan mos Så resten får baskemig vänta tills imorgon! Man blir ju alldeles snurrig till slut...
    Jag vill ha mer!
  • solouniko
    Everlonn skrev 2010-01-11 21:34:06 följande:
    Nu har jag äntligen skickat ut en del på T, men nu är hjärnan mos Så resten får baskemig vänta tills imorgon! Man blir ju alldeles snurrig till slut...
    Duktigt! Hade också behövt slänga ut lite mer, men Milla den lilla marodören fick tag på kameran här om dagen och slängde den i backen! Åhhh vad less jag blev på mig själv som inte vant mig vid hennes gummiarmar.. Så jag får vackert vänta tills vi har ett helt obektiv
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Damien och Adrian

kille i då - ngt stor jacka. den passar vår, regn osv. 3000 mm pelare, ersätter kanske inte regnjacka om det öser ner, men bra annars. lättvättade, bra, man kan ha lurv el fleece under. här är julikväll i GBG regnigt/uppehåll.
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Milliz
    solouniko skrev 2010-01-11 21:37:47 följande:
    Ja hon ser heltokig ut med sitt tandlösa lilla flin Jobbigt att tänderna ska spöka så mycket, hoppas dom spricker igenom snart!Och hoooppas nyheterna kommer snart. Hur länge brukar det ta innan de kommer tll Sverige efter att de landat i Danmark ungefär?
    De tandlösa leendena är ju så söta. Fast det är ju desto besvärligare då de ska äta. Det har gått mycket lättare med maten sen Ella fick sina kindtänder kan jag ju säga. Fast hon har ju inte fått alla ännu.

Ca 1v va? Rätta mig om jag har fel. *längtar*
    Elias 070202 Ella 080920
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2010-01-11 21:28:57 följande:
    Haha ja, Milla har varit en riktig pain in the ASS senaste dagarna. Jag hoppas att hon äntligen ska få någon tand, hon är ju 10 månader och ännu tandlös Hoppas det är det som spökar och att det går över snaaart! Ja det blir spännande. Hoppas bara vi hittar ett hus också
    Hihi, min tjej började gå 2 månader innan hon fick sina första tänder.
    Hon fick de första när hon var 10.5 månad.
    Jobbigt att hon är klängig.
  • Milliz
    solouniko skrev 2010-01-11 21:39:52 följande:
    Duktigt! Hade också behövt slänga ut lite mer, men Milla den lilla marodören fick tag på kameran här om dagen och slängde den i backen! Åhhh vad less jag blev på mig själv som inte vant mig vid hennes gummiarmar.. Så jag får vackert vänta tills vi har ett helt obektiv
    Ooops, inte bra. Ja de små lyckas med lite av varje..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Everlonn
    Milliz skrev 2010-01-11 21:36:53 följande:
    Ja det blir man Jag la ut en del för några dagar sen, jag har lite kvar men jag orkar inte ta tag i det.. Jobbigt ju att sitta och lägga upp annonser, fast det är ju trevligt sen då pengarna börjar rulla in
    Det är den trevliga biten, kulor i fickan
    SmillaMilla skrev 2010-01-11 21:39:46 följande:
    Jag vill ha mer!
    Gillar du rutorna? Kommer nog svart imorgon
    solouniko skrev 2010-01-11 21:39:52 följande:
    Aj då, en gång skulle jag fota inför T och tappade kameran!{#lang_emotions_sealed} 
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Milliz
    Greksmurfen skrev 2010-01-11 21:39:06 följande:
    mm det e ju det där med vad man vågar vill ju inte att resten av byxorna ska ta stryk..... tänkte på vanish först men vågar man...vill ju inte att vanliga färgen försvinner på köpet...... har vanliga vanish hemma , anske ska ta å testa det där white. bästa vore ju om man bara behöver behanda kaninerna som blivit grmulna av sig =Slj2:30% på molo ytterkläder. men som sagt letade inte ytterkläder så ja kollade inte så noggrant...
    Vanish brukar bleka färger. Jag vågar aldrig använda det på färgade plagg. Jag brukar använda Ta bort enzym power. Det tycker jag är bra. Spraya på massor och låt ligga länge, gärna över natten. Ibland sprayar jag på en gång till efter det och låter det ligga ett tag. så gott som alla fläckar brukar försvinna.
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16