• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Busbellan
    Kristyr skrev 2010-01-11 20:00:16 följande:
    hmm det vet jag inte.. har inte testat.. har bara testat galltvål och vanish och de fixar inte sånna fläckar...
    yes brukar funka om man tar på det innan man tvättar plagget
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Busbellan skrev 2010-01-11 20:01:39 följande:
    Lät lite konstigt där, självklart tar man på det innan man tvättar
    jag menar innan man tvättar första gången efter att man fått fläckarna
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-01-11 20:01:39 följande:
    hmm får testa innan jag tvättar fast efter vanish och galltvål får det bli... ;o)
    den andra suiten är helt körd med för den är tvättad...
  • Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2010-01-11 19:48:33 följande:
    Molo jackor.. overaller... men inget i 92 va!?
    hmmm vet inte vilka stl tyvärr=S... kollade inte efter det men utbudet var varierat.... kan ju kolla om du vill.... tro dock det bara var 30% på molo sortimentet där.. sen fanns det lite andra märken som var 50% på...
    Busbellan skrev 2010-01-11 19:44:26 följande:
    Nu kommer jag in Jag åker antagligen in till stan vid 11 tiden eller nåt sånt. Vi ska titta på en film mellan 11-12.30 och dne kan jag nog skippa tror jag
    ah oki.... hade ju vat kul å ses men ska ju tll bvc imorn med på fm å tro det va 9.30 sen vet ja inte om det blir läkarbesöket med med tanke på att maxens utslag inte gått över ngt...å han kliar ju sig massa med....hmmm... blir ight med tid...

för övrigt så har maxen kommit på att man kan sprut spotta ut medicin =S...så ja tror det blir duschen för mej sen... var ju hostmedicin, klådmedicin tavegyl å sen alvedon inför natten.. inte poppis.. =P..
    mamma till Maximilian född 081028
  • ChokladMoshin

Me like när det inte ens tar 1 minut att få upp auktionerna

• Tasha78
    ChokladMoshin skrev 2010-01-11 20:17:41 följande:
    Me like när det inte ens tar 1 minut att få upp auktionerna
    skoj
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-01-11 20:04:44 följande:
    hmm får testa innan jag tvättar fast efter vanish och galltvål får det bli... ;o) den andra suiten är helt körd med för den är tvättad...
    Inte körd..testa en vit maskindisktablett,lös den i lite vatten och låt suiten dra en stund där i-skölj med vatten och kasta in i maskinen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-01-11 20:16:52 följande:
    hmmm vet inte vilka stl tyvärr=S... kollade inte efter det men utbudet var varierat.... kan ju kolla om du vill.... tro dock det bara var 30% på molo sortimentet där.. sen fanns det lite andra märken som var 50% på... ah oki.... hade ju vat kul å ses men ska ju tll bvc imorn med på fm å tro det va 9.30 sen vet ja inte om det blir läkarbesöket med med tanke på att maxens utslag inte gått över ngt...å han kliar ju sig massa med....hmmm... blir ight med tid...för övrigt så har maxen kommit på att man kan sprut spotta ut medicin =S...så ja tror det blir duschen för mej sen... var ju hostmedicin, klådmedicin tavegyl å sen alvedon inför natten.. inte poppis.. =P..
    Åh synd att vi inte hinner ses Hade varit kul.
    har inte utslagen gått över än, jobbigt!
  • 1 och 1 är 3

E de någon här som har erfarenhet av Kik Kids jackor!? Vit med gröna muddar tex..... {#lang_emotions_dreamer}

080826 - Puma Teolin
  • Greksmurfen

ngn som vet hur man kan få kaninerna vita på sammetsbyxorna...?!?

stod att de  inte var lika vita länge på auktionen när ja köpte men trodde int de skulle ara så grådaskiga=S.....

mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16