• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Milliz
    solouniko skrev 2010-01-11 21:28:57 följande:
    Haha ja, Milla har varit en riktig pain in the ASS senaste dagarna. Jag hoppas att hon äntligen ska få någon tand, hon är ju 10 månader och ännu tandlös Hoppas det är det som spökar och att det går över snaaart! Ja det blir spännande. Hoppas bara vi hittar ett hus också
    Vad sött med ett tandlöst leende Här är det nog tänderna som spökar. Jag har sett att hon håller på att få både hörntand och kindtand på ena sidan.
    Elias 070202 Ella 080920
  • LJ2
    Milliz skrev 2010-01-11 21:27:13 följande:
    Vilka fynd du har gjort Jag är så shoppingsugen men jag ska låta bli tills Molo kommer
    jaa.. fina fyna =))
    typ 70 kr för linnena.. o 90 för jeans som kostat 499 *nåt år äldre modell, men sak samma, funkar bra till dagis =)) *
    o mössan fick man på köpet, ta 4 bet för 3

o kappahl med.. 19 rader på kvittot.. men då e 2.pack kalsonger, 2-pack trosor, 4 st 4-pack kalsonger, 3 st 3pack strumpor..
    så eg massa mer plagg.. en stoor påse iaf o 763,50
    e nöjd över allt!

jag väntaar med på molosarna... =)) har lite undanstoppat till godbitarna
    e shoppingsugen med *märktes idag tror jag? *
    försökte stilla begäret, men blev bara mer sugen när jag fick hem mina reamolosar ju =))
    * 3 underbara busfrön *
  • Wailea

Molos soft shell plagg, någon med erfarenhet? Vid vilken väderlek använder man dessa? Bra som vårjacka/overall?

Är det någon me dbild i sitt galler med dessa på eller som kan tipsa om hur de är i storleken om man jämför med vinterplaggen?

Tacksam för svar!!!

• Everlonn

Nu har jag äntligen skickat ut en del på T, men nu är hjärnan mos Så resten får baskemig vänta tills imorgon! Man blir ju alldeles snurrig till slut...

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Milliz
    LJ2 skrev 2010-01-11 21:32:43 följande:
    jaa.. fina fyna =)) typ 70 kr för linnena.. o 90 för jeans som kostat 499 *nåt år äldre modell, men sak samma, funkar bra till dagis =)) * o mössan fick man på köpet, ta 4 bet för 3 o kappahl med.. 19 rader på kvittot.. men då e 2.pack kalsonger, 2-pack trosor, 4 st 4-pack kalsonger, 3 st 3pack strumpor.. så eg massa mer plagg.. en stoor påse iaf o 763,50 e nöjd över allt!jag väntaar med på molosarna... =)) har lite undanstoppat till godbitarna e shoppingsugen med *märktes idag tror jag? * försökte stilla begäret, men blev bara mer sugen när jag fick hem mina reamolosar ju =))
    Var har du fyndat de Molosarna?
    Elias 070202 Ella 080920
  • LJ2
    Milliz skrev 2010-01-11 21:35:23 följande:
    Var har du fyndat de Molosarna?
    krumelur.jetshop.se/

under molo =))
    o så står regler vad som gäller.. =)
    snabb leverans, bra mailkontakt o så fina paket!
    mycket nöjd!!
    * 3 underbara busfrön *
  • Milliz
    Everlonn skrev 2010-01-11 21:34:06 följande:
    Nu har jag äntligen skickat ut en del på T, men nu är hjärnan mos Så resten får baskemig vänta tills imorgon! Man blir ju alldeles snurrig till slut...
    Ja det blir man Jag la ut en del för några dagar sen, jag har lite kvar men jag orkar inte ta tag i det.. Jobbigt ju att sitta och lägga upp annonser, fast det är ju trevligt sen då pengarna börjar rulla in
    Elias 070202 Ella 080920
  • solouniko
    Milliz skrev 2010-01-11 21:30:58 följande:
    Vad sött med ett tandlöst leende Här är det nog tänderna som spökar. Jag har sett att hon håller på att få både hörntand och kindtand på ena sidan.
    Ja hon ser heltokig ut med sitt tandlösa lilla flin Jobbigt att tänderna ska spöka så mycket, hoppas dom spricker igenom snart!

Och hoooppas nyheterna kommer snart. Hur länge brukar det ta innan de kommer tll Sverige efter att de landat i Danmark ungefär?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Buttelina
    Wailea skrev 2010-01-11 21:32:59 följande:
    Molos soft shell plagg, någon med erfarenhet? Vid vilken väderlek använder man dessa? Bra som vårjacka/overall?Är det någon me dbild i sitt galler med dessa på eller som kan tipsa om hur de är i storleken om man jämför med vinterplaggen?Tacksam för svar!!!

min son med en lurv under softshellen. strl 110 har han på jackan och han är 96cm ca. så jag tycker dom är små i strl! jag hade inte köpt mindre till honom med tanke på längden i livet...
    han har strl 104 i sin vinterjacka. 98an är för kort i armarna. så mitt tips är köp en strl större än molos vinterjacka
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-01-11 20:48:03 följande:
    Njae..det är väl snarare så att jag har en son som drar på sig alla sorters fläckar Och Greksmurfen,det finns ju flera produkter för att göra vita kläder vita och fräscha igen, dock är frågan hur pass mycket stryk resten av byxan riskerar Back to White finns ju,likaså Grumme fläck&blek men jag hade nog inte vågat när det handlar om kaninerna... Frågan är om det inte skulle kunna ge effekt om man låter de gosa i Vanish White
    mm det e ju det där med vad man vågar vill ju inte att resten av byxorna ska ta stryk..... tänkte på vanish först men vågar man...vill ju inte att vanliga färgen försvinner på köpet...... har vanliga vanish hemma , anske ska ta å testa det där white. bästa vore ju om man bara behöver behanda kaninerna som blivit grmulna av sig =S

lj2:
    30% på molo ytterkläder. men som sagt letade inte ytterkläder så ja kollade inte så noggrant...
    mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16