• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • LJ2
    Everlonn skrev 2010-01-11 22:33:48 följande:
    Låångt efter 21 nu Ska oxå hoppa isäng!
    nähä??
    jag VET.. känner det i kroppen.. sov väl högst 2 timmar inatt, o sen vaken sen "miss i natten" typ.. o så jobb på det, o sen stan med 3 barn, o shoppa, o hem o ja..
    typ.. sega sig i soffan..
    undra hur jag ska orka lyfta på rumpan o förflytta mig en våning upp???
    så skönt i soffan ju filt e bra o ha med =))
    men måste tyvärr sova =(((
    * 3 underbara busfrön *
  • ChokladMoshin

Har provat Budera men tyckte jag fick alldeles för dåligt betalt jämfört mot T.

• Emmyss

Någon som vet när NS släpper sin vårkollektion?

• Ullis 10

Hoppar in efter att ha titta på nya Molo i de danska butikerna - jag blir tokig på att varje print görs i flera varianter - hur välja liksom??

• malinkaunitz
    Ullis 10 skrev 2010-01-11 23:41:32 följande:
    Hoppar in efter att ha titta på nya Molo i de danska butikerna - jag blir tokig på att varje print görs i flera varianter - hur välja liksom??
    Man väljer inte man beställer allt :D
  • Smileycat
    Greksmurfen skrev 2010-01-11 18:54:47 följande:
    goddagens... här har man impulsshoppat =P... fyy på mej men kunde inte låta bli...blev en lila lurv med röda kanter till maxen till hösten i stl 92.... tycker ni man kan ha lila till kille?!? det e ju lite rosa på tassen på armen...1 katvig body å 1 katvig tröja, samt OT imps and elf byxa och tröja till.totalt=700kr...... allt på 50% =)...blev chockad att de faktiskt reade ut så mkt sm de gjorde en hel del 50% å sedan 30% då=).....
    Min Liam hade den lila overallen i stl56 förra året, användes från bb tom
    Pappan godkände den tom men han trpdde ju inte han kunde göra en grabb ändå haha..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ullis 10
    malinkaunitz skrev 2010-01-11 23:44:19 följande:
    Man väljer inte man beställer allt :D
    :) Typ har lång lånärmad hajjis, kanske ett linne o en pike´ o en t-shirt också då? Nä, men det verkar finnas typ 5-6 varianter av samma bilprint osv!
  • Smileycat
    Zvartaliljan skrev 2010-01-11 22:04:26 följande:
    Tack, jag mår bättre. Försöker bara att inte ta för mycket smärtstillande utan får stå ut med smärtan lite istället. Gillar inte för mycket tabloetter o nu har jag 2 olika antibiotika + en annan för att dra ihop livmodern, totalt 9 tabletter per dag. Känns ju hemskt o stoppa i sig allt det där!Nu vill jag inte se en sjukhussäng på LÄNGE!!!!!Imorgon ska jag försöka ta tag i en garderobsrensning, Maia har växt jättemycket den senaste månaden då hon har fått vara frisk (*peppar peppar*) Hon väger 15 kg nu och är nästan en meter lång!!!!
    Kul att då fått komma hem nu.. Hoppas du blir bättre snart!
    Oj vad Maia vuxit, nu har hon ju gått förbi Ebba helt, tom viktmässigt! Kul!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Damien och Adrian
    Ullis 10 skrev 2010-01-11 23:41:32 följande:
    bra att få välja, en del gillar ränder, andra stjärnor etc. Stora pojken älskar tåg så han fick 3 st olika tröjor under hösten, kanon!
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16