Allergitråden
Jag känner mig JÄTTEDUM nu och att jag kanske bara får för mig saker många jag pratar med säger "mitt barn hade också utslag i ansiktet" men han ser ju för fan ut som en clown...o sen att han är så grinig
Sen sa han också att det var väldigt otroligt att det skulle vara nån allergi för att han inte 1. hade diarré 2. han gick upp i vikt (och är till och med väldigt rund)
Aha nu fattar jag!! Det är BARA de som har diarré och inte går upp i vikt som har allergier då...hmm konstigt då at han inte trodde på sonens mjölkallergi då diarré är ett av symtomen..
Ok tackar alla för allt pepp! Ska ta tag i detta när jag blir ledig så jag har möjlighet att ringa!!
Det blir ju en bit att åka fram o tillbaka men det är det ju värt om man vet att det funkar.
Börjar dock bli orolig attt jag inbillar mig hihihihi men det är väl inte så det var väl bara han som fick mig att tvivla.
fan blir arg på läkaren o arg på mig själv...fick dåligt "självförtroende" o testade att ge honom soja. lite grann i går kväll o lite grann till frukost...minimalt. Natten gick bra men nu är han lös i magen och gallskriker, har gjort så en timme snart nu. panikskrik, rapar och INGET är bra. Blir som en båge ena sekunden och som en boll den andra! fan också!!!!
DÅLIGT SAMVETE!!!