Gravid mha IVF och BF Augusti-10?!
Förresten... Känner ni alltså redan en liten "bulle" på magen?! Gör inte jag , utan jag e bara allmänt svullen, men d e ju högre upp....
Förresten... Känner ni alltså redan en liten "bulle" på magen?! Gör inte jag , utan jag e bara allmänt svullen, men d e ju högre upp....
Pluttens mamma: Va fin nya listan blev!!!
Jag e så mycket mindre svullen på morgonen än på kvällen..... Nån som vet varför d e så?
Lallalo: Så skumt att vi inte har samma BF då vi hade ÄP och ET samma dag.... Även andra som haft de dagarna har 3/8 , vilket även FL räknat ut åt mig, men min IVF-läkare har sagt 4/8 så då har jag gått efter det... Fattar inte riktigt
De e ju inte så stor skillnad direkt men ändå...- kan hon ha sagt fel?!
Pluttens mamma: usch va läskigt men underbart att höra att allt såg bra ut med Plutten!!!
Kikade in i ditt galleri o tog mig en titt ... - SÖTIS!
Men vad stor h*n e redan.... Min Pluttis var ju bara 58 mm i v 13 (12+2)...
Å andra sidan så räkna datan ut just den tiden när den mätte Pluttis så d verkade ju stämma då men nu tycker jag d låter som en väldigt liten skillnad om jag jämför med din pluttis som ändå e 2 veckor "yngre"... Trodde de växte 1-2 cm i veckan ungefär...?!
Ewing: Ang. KUB/ NUPP så e det verkligen ett beslut du o din man måste ta. Prata igenom hur ni skulle gå till väga vid ett mindre positivt resultat t ex... Kan nog vara svårt att sätta sig in i hur man skulle reagera men tror d kan vara bra att iallfall förbereda sig mentalt på detta. Men i de allra flesta fall går de ju bra o vi e glada tt vi gjorde det- Nu fick vi ju ett lugnande besked men hade nog velat veta o i så fall förbereda oss i vilket fall som helst.
Sen ska man ju komma ihåg att de e inget 100% svar man får utan en sannolikhetsbedömning som stämmer i ca 90%... Ibland kan man få en högriskbedömning o sen e d iallfall ingen fara med bebisen. Oxå något att ha i tanken... Lycka till med ert beslut!