Gravid mha IVF och BF Augusti-10?!
Jag hoppas ni kan samla nya krafter snart o jag håller tummarna hårt för er!
Tack för lycka till*
Styrkekramar***
Lite tyst här..... Hur mår alla?
Själv mår jag fortfarande toppen o plågar mig själv med att läsa om de som påstår att om man är illamående e risken för missfall mindre.... Suck- varför kan man inte bara tillåta sig själv att njuta...?!
Jag vet att jag tjatar om detta men jag tycker det e helt sjukt att jag e gravid men att jag i princip känner mig som vanligt, ... eller inte ens i princip - jag känner mig som vanligt! Om de inte skulle vara så att brösten ömmar liiite när jag KLÄMMER på dem (vilket man inte gör stup i kvarten) så känner jag mig så ogravid att de e läskigt. Vet inte om de e det att man alltid hör att gravida mår illa, är supertrötta, har så ont i brösten att de inte kan ligga på mage etc, som gör att det känns så fel att känna som jag....?!
E rädd att nånting hänt pyret sen sista livstecknet på VUL..... Men man får bita ihop och försöka va positiv! (Lättare sagt än gjort...)
Så ... nu fick jag ventilera min oro IGEN ...;)
Trohoppkärlek: men så du har oxå haft MA innan?! Förstår att man kanske blir extra orolig då .... Men tänk på att sannolikheten att DU skulle drabbas två ggr på raken kan väl inte vara så stor...!? Den gången du fick MA- gjorde du nåt VUL då där du såg hjärtat innan? Känns så läskigt att det kan hända så "sent".... så de e intressant att höra om vad man kunde se i den tidiga graviditeten....
(Svara bara om du orkar o vill)
Nån annan än jag som får ven spänd o svullen mage titt som tätt? Särskilt på kvällen efter maten- då e min mage som en ballong o det ser ut som om jag e i 6:e månaden el nåt sånt...:) E väl tarmarna som spökar men de e nästan otäckt hur svullen jag kan bli.
Trohoppkärlek: Hur gick VUL idag???!