heavensangel skrev 2010-01-31 15:41:06 följande:
Surikaten: Jag kan inte se dina bilder :(Min mage har blivit gravidmage och inte för-mycket-julmat-mage. :) Undrar när föräldrar på jobbet börjar fråga :) Ska på
UL imorgon halv 3... Spännande!
Vad konstigt! Har gjort inställningen så att alla ska kunna se som är inloggade!
Det verkar inte som om ni andra har haft problem med att se bilderna?!?!
Tian 10 skrev 2010-01-31 16:52:23 följande:
Promenadtråden är aktiv men denna tisdagen så bytar vi promenad mot fika. Häng på!Har sytt 2 fåglar (kommer bli fler) till att ha i Lill-killens rum. Ska sätta dom på en gren på väggen.
Ska ta bild när allt är klart. Fick sy dom förhand idag, sen ska jag låna mammas symaskin, lär gå fortare och bli snyggare. Köpt mönster till en nalle också, ska bli superskoj att göra en helt själv. Någon annan som också syr?
Så fina fåglar, kommer att blir jätte fint! Får man fråga var du har fått mönstret ifrån? är det panduro? Har inte börjat att sy till den lilla ännu, men tänker sätta ingång snart. Tycker att det är jätte kul att sy!
Tian 10 skrev 2010-01-31 16:54:01 följande:
Var också svullen från början men det la sig och sen fick jag inte mage förrän runt tiden för RUL, men det är så olika. Jättefin mage!
Tack