Inlägg från: Subklavia |Visa alla inlägg
  • Subklavia

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

God morgon!
    Är super nervös inför dagen KUB kl 11:20. Hoppas allt går bra!

Nilla: Tycket absolut att du kan använda den vagnen med den färgen, jätte fin!

Själv är jag inte heller mycket för ljusrosa och ljusblått Är mer för retrostilen.

♥♥♥ Pyret BF 25/7-2010 ♥♥♥ KUB-test 21/1 ♥♥♥
  • Subklavia
    mojutten skrev 2010-01-21 09:30:58 följande:
    Lycka till i dag Surikaten, det kommer säkerligen att gå bra. Du har oddsen på din sida :) Jo, det är kanske lite tidigt att fundera på kläder, speciellt för mig som inte ens är gravid men det är en del av del roliga att fundera och tänka på. Sen för mig så är det också en del av hur jag vill att vi ska uppfostra våra barn.
    Lurven83 skrev 2010-01-21 09:21:31 följande:
    klart det kommer gå bra!
    Tack så mycket tjejer, det behövdes
  • Subklavia

Allt gick jätte bra idag på KUB-testet. Hade 1/11244, så risken var väldigt låg. Var helt fantastisk att få se den lilla sprattla omkring i magen. Jag är super glad!

• Subklavia

Tack så mycket tjejer! Ja nu ska jag  verkligen njuta resten av graviditeten .

Jag ska jobba hela helgen vill ju gå i stan och handla lite mammakläder!

• Subklavia
    heavensangel skrev 2010-01-23 11:03:03 följande:
    Som om dagen kunde bli sämre. Nu har sambon valt att stanna hemma eftersom han är alldeles för bakis för att göra något. F*n! Jag som ville ha en ensam eftermiddag. Ja ja, snart kommer en väninna på fika. Hoppas det piggar upp. :)
    Så typiskt när man vill vara själv hemma. Hoppas du får en trevlig fika med väninnan
    ♥♥♥ Pyret BF 25/7-2010 ♥♥♥
  • Subklavia
    Nilla21 skrev 2010-01-24 09:13:58 följande:
    åhhh detta är 4 e dagen med influensa eller va de nu är... blir galen jag ska ju kunna gå till skolan imorrn det är viktigt...feber har ja säkert fortfarande.. känns så men alla temp mätare vi har är sönder alvedon är de enda som funkar.... åhhh näsan rinner det gör svin ont i halsen hostar kan de gå bort...Jag brukar vara van vid 2 högst 3 dagars förskylning så detta är ju löjligt inte ens lite bättre på 4 dagar suck.....
    Usch din stackare! Du får krya på dig.
  • Subklavia

Nu har jag varit i farten igen! Denna gången lånade jag hem vår handdoppler på jobbet. Tänkter att det var lättare att höra hjärtljudet med denna än med stetoskopet. Hörde dock bara min egna pulsation i buken...ja,ja får väl snällt vänta tills det är dags hos bm.

• Subklavia
    Gullan skrev 2010-01-24 21:57:22 följande:
    Tack söta du! Jag som hoppades på en 101010-bebis Fast november är ingen dum månad det heller.
    Tråkigt att mensen kommer. Men november är en jätte bra månad, fyller själv år då . Håller tummarna för novemberbebbe!
  • Subklavia

Jag som var så glad att mitt illamående hade försvunnit. Nu har jag börjat må illa på kvällarna istället. blää inte roligt att kräkas.

• Subklavia

Idag går jag in i vecka 15 det har jag firat med att köpa 2 mamma byxor och 3 olika tröjor.  Känns skönt att äntligen ha på sig bekväma byxor igen som inte är mjukisbyxor

Nilla: lycka till med rapporten!

Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4