Inlägg från: Puchiko |Visa alla inlägg
  • Puchiko

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Ja för du måste ju komma ihåg det på något sätt

• Puchiko

claire: Har tre olika modeller, två som jag fått från first baby och ett annat som jag vann på tradera. Har testat neg på ett av testerna från first baby och ett av tradera-testerna.
    Det måste finnas något i din mage, tror på dig {#lang_emotions_flower}

• Puchiko
    Tian 10 skrev 2010-01-04 20:21:09 följande:
    Hur sen är du nu? Konstigt om du bara går över BIM sådär. Spännande!
    Tack gumman, behöver tummarna!!

Alltså det är ju lite klurigt, utefter förra månadens cykel så skulle jag haft bim på juldagen men utifrån de föregående innan det så är det bim idag..

trodde mensen kom nyss men icke.. Dock börjar magen bli gasen som den alltid blir innan mensen kommer fan oxå!!
  • Puchiko
    First baby skrev 2010-01-05 08:31:09 följande:
    Tack Claire. Hoppas du plussar snart (& ni andra som väntar på plusset med förståss) Idag fick mannen följa mig ner till cykeln för att vi misst en uteliggare tatt sig in på gården och in i vårat trapphus (av 4). Det luktade död blöt hund i trapphuset efter vår halva tvättid igår kväll... Synd om de, det är fan svinkallt ute. Får ej alla plats på härberget? Iaf, ringde vaktmästaren nyss, hoppas de lagar dörren in till gården. SCARY!!! Längtar att kunna börja gå igen på rund& sund. Ej fårr akupunktur över julen, I really need it. Tror d hjälp faktiskt. (mot foglossningen) Hatar att jag ej kan träna (Indoorwalking) eller ens promenera. Får börja på vattengympa istället. På tors är d UL hos Cura, ska ringa BM och få tid till henne. Har ej börjat gå kontunerlig än...vill lyssna på hjärtljuden. JUST DET! Igår kände jag som vanligt aktivitet, men tror jag kände de första sparkarna(?) lång ner och tom mannen kunde känna m handen lite...hoppas jag ej inbilldat mig. Är 19+4 idag. Har haft mardrömmar igår & idag...skumt. As skumma drömmar... jaja Ha det bra på er alla i detta Sibiriska väder. Jobbar till 17 idag. Gääääsp
    Vart ska du träna vattengympa? Jag ska börja på Kockums
    Jobbigt att du har så ont vännen!

Här har inte heller kommit någon mens men har skitont i brösten idag. Testar imorgon om mensen inte kommer idag.
  • Puchiko

kul att vara gravida samtidigt Min syster försöker ju skaffa barn, hon vet inte heller om att vi försöker..

• Puchiko
    heavensangel skrev 2010-01-05 17:14:50 följande:
    Spänningen är olidlig här inne! Det är kul att vara två inom familjen som är gravida. Jag och lillasyster ska köpa en del saker tillsammans, som första babyskyddet till bilen. Den används ju bara i 6 mån och då kommer min ärta så det passar ju perfa. Kan man sattsa på en bra eftersom vi delar priset. :)
    superbra perfekt att göra så!
  • Puchiko
    claire skrev 2010-01-05 17:57:01 följande:
    Sailor: Jag menade mest att jag inte är så insatt i er andra just nu, utan kommer mest in och uppdaterar om mig själv Men bra att det inte gör nåt! Fucking apoteket-på-värnhem hade inte CB digital, så jag köpte vanliga (som ger + eller -) och fick negativt i eftermiddags. Jag blir galen. Men min referensram är ju BIM+7 så därför avvaktar jag tills fredag morgon och ger allt mitt hopp till det andra gravtestet i paketet.  Och by the way, if you care to wonder: NEJ INGEN MENS FORTFARANDE!!! Ahhh...
    Känner på mig att du kommer få ditt plus och det gör inget att du kommer in och skriver om dig. Det är så i perioder Håller tummarna hååååårt
  • Puchiko

men zix gumman då, det är säkert ingen fara!! Men förstår att det är svårt att få ett sånt besked.. Kramas

• Puchiko

själv har jag värsta svallningarna nu, sambon säger att det är kallt här inne men jag svettas som en tok och går och öppnar balkongdörren och sen går han och stänger

• Puchiko
    First baby skrev 2010-01-05 22:10:46 följande:
    ZIX: Känner igen det sista du skrev. Jag är rätt säker på du får bra uppföljning. & att allt kommer sluta gott. Nu måste jag dela en sak med er: Jag måste skriva....var osäker igår..kände som om ngn pekade på nedre delen av magen..fast innefrån. Men nu när vi kollade på tv  (So U think U can dance) kände jag samma igen...lite längre & tyligare. Mannen kände m handen han med. OYES!!!! Bebben sparkar/rör sig. I CAN FEEL IT!!!! Andas ut, vågar RUL övermorgon.
    Åh vad mysigt vännen nu behöver du inte vara nervös inför rul
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4