Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
får försöka tänka så och vara positiv!! Men det är inte så lätt som ni vet..
får försöka tänka så och vara positiv!! Men det är inte så lätt som ni vet..
Har funderat mycket på rosenrot även av anledningen att jag är så fruktansvärt trött HELA tiden. Men vet ju inte om det beror på min anemi.. och om det är den som ställer till att jag inte blir gravid..? Ska till läkaren den 8 jan för att diskutera vidare utredning med anemin.
Försöker hålla modet uppe..
Måste tyvärr ta bort mig från fikan.. nästa gång
Fika tisdag 2/2, klockan 18.00 (?), Hansagallerian (?)
rosenrot har jag funderat på men vill rådfråga min läkare om det på besöket den 8 feb för jag vet inte hur dem går ihop med min anemi.. om det påverkar något.
Jag syr en del.. men skulle vilja sy mer, dem där fåglarna var supersöta
här händer en del, när jag i söndags fick reda på att ytterligare en kompis var gravid tappade jag all lust.. blääää
Har så fruktansvärt ont i livmodern/äggstockar, ska till gyn den 15/2 men funderar på hur det ska gå. Är så jävla (ursäkta språket) rädd att det ska vara cystor, min mamma har haft/har problem med det. Har op tre ggr för det
Bestämt mig för att försöka leva livet, sexa på, motioner och äta rätt.. försöka att inte tänka så mycket på att bli gravid.. men det är fan inte lätt
På måndag ska jag till läkaren för att ev. börja utredning av min anemi som däckar mig totalt!!!
Förlåt för detta deprimerade inlägg men ville svara eftersom Mojutten undrade vart jag var.
tack ni underbara
Tänker på er fast jag inte är inne så ofta!!