Inlägg från: Puchiko |Visa alla inlägg
  • Puchiko

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

nix men den lät lite spännande..

• Puchiko

På begäran startar jag en liten omröstning om vilket kön det blir. För att göra det enklare så får ni bara välja mellan flicka och pojke. Tvillingar är uteslutna genom ul och hemafrodit uteslutet via kromosomtestet.

Skriv ert nick efter det kön ni gissar på, copy paste...

Pojke:
    Puchiko

Flicka:

• Puchiko
    Subklavia skrev 2010-01-16 18:26:39 följande:
    Undrar vad jag själv kommer att få!!?? Om man går efter generna så fick min gamlemormor missfall 1:a graviditeten och fick sedan en flicka, min mormor fick missfall 1:a graviditeten och fick sedan en flicka, min mamma fick missfalla 1:a graviditeten och fick sedan en flicka, och jag fick missfall 1:a graviditeten och fick sedan en ????? Väntar med spänning! Vi har beslutat oss för att inte ta reda på vad det ska bli, det får bli en lite överraskning
    en flicka mån tro.. men man vet inte, kanske du bryter trenden
    Jag kommer inte heller vilja ta reda på könet.. som någon sa "Det är ju mannens uppgift att ta reda på könet så att han har något att göra"
  • Puchiko
    Zixi skrev 2010-01-16 18:45:20 följande:
    Ni som inte vill veta könet i förväg utan vill vänta till förlossningen. Varför är det mindre överraskning nu än då? Jag räknar kallt med att hårfärgen blir tillräckligt med överraskning vid förlossningen så jag tar min könsöverraskning på måndag
    Det har jag inte sagt att det är.. vill bara ha kvar den överraskningen, suga på karamellen länge och väl
  • Puchiko

fy faan va trött jag är idag, sitter och somnar framför tvn.. funderar på att skita i att klockan bara är 21 och lördag.. har ju jobbhelg.. och gå till sängs..

(tänk om det är ett gryn?)

Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4