Inlägg från: Puchiko |Visa alla inlägg
  • Puchiko

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Subklavia skrev 2010-02-20 22:09:14 följande:
     Puschiko: Hur är det med dig? Hoppas och håller tummarna för dig att du ska få en novemberbebbe. Man har ju hört om personen som har startat urdedning och sedan plussat direkt.. hoppas hoppas Gullan skrev 2010-02-20 20:49:23 följande:
    Kan ju hoppas på det iaf Ska sexa varje eller var tredje dag nu iaf, även om jag inte har äl.. kan ju hoppas att det blir något Mår ganska bra psykiskt nu men har fått reda på att min fettlever är en "komplikation" av pcos..
  • Puchiko
    Subklavia skrev 2010-02-21 12:44:33 följande:
    Skönt att höra att du är så positiv, du kommer säkert att plussa inom kort :-I) Hur ska man behandla levern?
    Går inte behandla, fettet i levern ska försvinna när jag går ner i vikt..
  • Puchiko
    Subklavia skrev 2010-02-21 13:03:35 följande:
    Ok! Det är skönt på ett sätt att man inte behöver görna några ingrepp.
    Ja.. men svårt att gå ner i vikt med pcos..
  • Puchiko
    Subklavia skrev 2010-02-21 13:27:19 följande:
    Usch är det ännu svårare att gå ner i vikt om man har pcos?....fan vad jobbigt.
    japp det är de..
  • Puchiko
    heavensangel skrev 2010-02-21 17:12:58 följande:
    Jag har ingen rand på min mage...Den är bara tjock :) Nu har min syster kommit fram till ett namn på den lille pojken. Eddie kommer han att heta. Kommer inte att träffa honom förrän om 3 veckor... :(
    Fint namn men tråkigt att ni inte kommer att träffas förrän om 3 veckor. Kram
  • Puchiko

Vilken sötnos Lurven

Jag känner att mitt humör går väldigt mycket upp och ner av många anledningar. sjukdomen, familjsaker, jobbproblem osv.. känner att jag drar ner den trevliga stämningen så jag läser mest och kommenterar då och då..

• Puchiko

Tack för att ni är så accepterande!

Köpte en bok som hette "Handbok från födsel till sex år" eller något sånt.. stod vad man behövde för basgarderob osv.. kändes vettig

jag ÄLSKAR bokrea!!!

Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4