Inlägg från: Niillis |Visa alla inlägg
  • Niillis

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

en sak jag har gått o tänkt på är hur jag egentligen ska uttala vår sons namn william om ni säger namnet säger ni med amerikansk uttal William eller med svensk uttal Villiam?
    vad är bäst? jag tycker de låter bra bägge två men kan ju inte kalla honom med två olika uttal *dagens i lands problem* dohh.. .

BF 2010-06-21
  • Niillis

Salior mitt hjärta stannade lite där för en stund men sen läste jag att det gått bra :D va kul att du fick se det lilla hjärtat som tickade :D grattis..

dessa blödningar jag hade ju samma 2 gånger dessutom... man blir lika rädd varje gång

BF 2010-06-21
  • Niillis
    heavensangel skrev 2010-03-04 17:53:55 följande:
    Satt och funderade över en sak. Vi har säkert allihopa olika föutsättningar. Av ren nyfikenhet så undrar jag var ni sysslar med och vad era män gör. Vi jobbar båda två. Jag som förskollärare och sambon som it-manager på ett mindre företag. Båda heltid med bra inkomst.
    jag pluggar folkhögskola sedan ska jag plugga vidare vet inte till vad det får tiden utvisa är intresserad av så mycket... sambon är lastbilsmekaniker med inriktning mest på att rikta bilar... tjänar ganska bra får ja nog säga... :D
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    Ranunkeln skrev 2010-03-04 22:42:38 följande:
    min syster jobbar också på hotell verkar vara kul(förutom tiderna) :D men som du säger kollektivavtalet är väl inte jättebra i hotell branschen men man ska göra det man trivs med så tänker jag och  vill också välja så sen när jag ska plugga vidare :D
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    Ranunkeln skrev 2010-03-04 22:52:50 följande:
    det är ju ännu bättre :D hon e receptionist så de kanske säger sig självt att de inte e bra tider hehe
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    LurvensFrö skrev 2010-03-05 13:28:30 följande:
    Här är en till som jobbar på kontor. Härligt Och vid sidan bygger jag naglar, är certifierad nagelteknolog.Sambon är ställningsbyggare, men just nu tjänstledig för att studera. Han läser upp nu på komvux för att läsa vidare något yrkesinriktat, vad vet funderar han på fortfarande.
    jasså nagelteknolog... jag har själv gått hos en i 3 år ... det är länge till en och samma men nu ska jag bara göra det två gånger till sen säger ja hejdå naglarna.. tror att de ska få vila nu när vi ska få barn det kommer bli sååååå svårt men har märkt att svägerskans bebisar gillar inte mina naglar o då bör nog inte min lilleman göra de iheller men jag kommer säkert tillbaka :D jag älskar mina naglar för mycket för att säga hejdå förevigt... så naglarna tar mammaledigt de med kan man säga :P

mojutten sååå tråkigt tur du gick in o kollade dig... jag är hemskt ledsen för din skull
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    emelillen skrev 2010-03-05 13:58:19 följande:
    Jobbade min sista dag igår... 60 dagar kvar till bf!
    weiiiiii grattis snart kommer h*n
    BF 2010-06-21
  • Niillis

ingen som ser filmen på 5 an? jag blir så argggggggggg när jag ser de blir så ledsen när de handlar om kidnappade barn som blir mördade eller barn som blir kidnappade och utnyttjade av pedofiler.. det är tur att detta är en film men helt ärligt händer det säkert i vår värld det också
    jag kunde välja mellan den på femman eller 1408 på ettan och det är ju en skräckfilm och med tanke på mina allt mer vanliga mardrömmar på nätterna fick ja välja den på femman... gone baby gone heter den...

BF 2010-06-21
  • Niillis
    SailorGirl skrev 2010-03-06 00:41:55 följande:
    Man kan ju ha dem korta och fina också Köra lite mönster och roliga färger kanske?
    jo som nagelteknolog kan man ju fixa dem nån gång i veckan och hålla de korta :D hade jag fått göra det hade jag blivit ganska fattig tror jag hehe de växer ju snabbt o då har jag de nästan helt korta efter varje gång
    usch jag ser inte framemot de alls att ta bort dom men men
    BF 2010-06-21
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4