Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
föresten jag sökta på forumet o hittade att andra haft de så.. så avvaktar nog de gör ju inte akut ont mest obehagligt
föresten jag sökta på forumet o hittade att andra haft de så.. så avvaktar nog de gör ju inte akut ont mest obehagligt
idag föddes de små liven.. 2,3 och 2,5 kg... mycket komplikationer med mamman som fick op. men hon mår bra nu.... :D snart får man väl se de söta små bebisarna...
men jagska erkänna att jag tycker det är lite läskigt jag kommer inte ihåg när jag höll i en bebis sist.. tänk om han går i sönder :O jag e egentligen livrädd för att skaffa barn o hur man ska klara det det erkänner jag...
hej jag heter pernilla och jag är rädd för att få barn :S låter konstigt haha
men tror de flesta har såna känslor mer eller mindre hur de ska klara det osv.
angående cellprov blev jag kallad när jag var i vecka 12, 13 och min sambo förbjöd mig absolut tror inte de e alltför bra att pilla där på livmodern när man e gravid.... därför vågade jag inte om de finns risker vet ja inte man ska alltid rådgöra med bm säger dem iallafall
hejsan allihopa... e vi trötta på snön nu? ja tack låt det komma lite plusgrader..
jag har ont i foten.. jag trodde jag hade stuckat den men det brukar ju göra ont direkt när man stuckat den...
det var väl i torsdags som jag gick någgra km till ett bokförlag för att hämta en bok mitt i snön och de hade ju inte plogat... dagen efter när jag gick så hade ja ont det är bara på ett speciellt ställe i hålfoten på yttersidan jag tror jag har belastat den suck...
imorrn blir det tandläkaren.. det gillas inte.. årskontroll bara men ska säga att jag inte vill röntga tänderna något gott ska man väl kunna få under graviditeten... ( gillar inte tandläkaren och speciellt inte henne)
annars travas man väl på...
de vore kul att träffa er men är så blyg att ja vågar nog inte riktigt än :P
man längtar till könsul på lördag så mysigt de ska vara att höra vad för kön som har bosatt sig i min mage...
grattis till plusset gosemysan... hoppas ni andra får plus denna månaden
claire... min svägerska fick jobb i aug då var hon i vecka 12 hon jobbade bara aug sept okt sen blev hon tyvärr sjukskriven för graviditeten så du ska inte skämmas om du bara kan jobba 3 månader....
och jag har inte mått illa alls haha nej usch för illamående det kan inte vara kul att ha det så i flera veckor
fast det kommer något bra ur det en fin liten bäbis
jag gillar alltså inte denna snön min andfåddhet har blivit 10 ggr värre när jag går i snön... hörs som jag gått i flera mil när jag bara gått 50 meter i snön hahaha
lurven... nudlar har jag också fått en fix på :S gillade inte de riktigt iheller innan...
tyvärr har jag blivit en sån.. allt e bra så länge de inte är fullkorn eller grönsaker
allt som jag var riktigt inne i förut och åt endast det nästan gillar jag inte längre tråkigt just med grönsakerna... men jag kan inte det är jättesvårt
idag är det könsultraljud men jag tror det är en påg jag tror det faktiskt :P
sambon åkte just hem till sina föräldrar svägerskan skulle vara där med sina två bebisar ( de kom hem igår) jag står över träffar hellre dem hemma hos henne och inte bland en massa folk som ska gulla... ( tänker på bebisarnas skull) världen går inte under idag så jag kan träffa dem en annan dag ju