Inlägg från: Niillis |Visa alla inlägg
  • Niillis

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Mojutten grattis :D weiiiiiiiiiiiiii 
    e du orolig så kan du kanske ringa kk och fråga om du kan kolla de?  men tror inte de ska vara något problem grattis än en gång... vilken underbar dag :D

BF 2010-06-21
  • Niillis
    LurvensFrö skrev 2010-02-24 14:50:21 följande:
    ja gu vilken lättnad, jo det släpper nog en del efter det. Vad skönt, min sambo kommer också få hålla mig i handen. Jag är så rädd att jag ska börja storlipa haha. Blir mer nervös destu närmare det blir. Ska vara där kl 13:30 imorgon så tänk på mig då. Jag känner mig så gravid så det måste ju finnas ett litet levande gry.
    klart det finns en bebis i magen vem vet de kanske finns två {#lang_emotions_wink} 
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    LurvensFrö skrev 2010-02-24 15:25:55 följande:
    haha det tror jag inte, men vad sjukt det hade varit, men vi har inte några tvillingar i min släkt vad jag vet.
    de kanske är en äggs :D sånt är inte ärftligt heheh.. ska bli kul att höra imorrn hur de gick :D
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    Vacker Utsikt skrev 2010-02-24 17:04:53 följande:
    Hur mår du nu Nilla? Fick du tag i nån på vc?
    Jag ringde inte tillbaka igår för jag mådde bättre och idag är de prima :D så de var nog bara nån tre-fem dagars förskylning hehe.. skööönt

på tal om katter kan inte mina bli lugnare nångång.........suck skriker och har sig hela tiden... blä
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    heavensangel skrev 2010-02-24 18:34:59 följande:
    Apropå katter: När min vän kom hem från BB med sitt nyfödda barn så inser hon efter en stund att katterna har rivit sönder hela tv:n (skärmen-bilden eller va det kallas). Så de kan reagera på olika sätt. Själv är jag ju en hund-människa och absolut inte en katt-människa.
    Oj då.. ja så länge de inte river bebisen jag kan se framför mig  hur jag kommer reagera... knappt kunna sova hålla koll hela tiden jag kommer gå efter 1 månad som en zombie för ja inte kunnat sova hahahha
    BF 2010-06-21
  • Niillis

kraaaaam gullan hoppas det tar sig för er också snart {#lang_emotions_kiss} 

imorse spelade nog william fotboll med moderkakan för som magen guppade.... alla ni andra som känner sparkar kolla era magar samtidigt de kanske också guppar :D jag tycker det är så läskigt men samtidigt häftigt som f*n....

ha en trevlig dag allihopa idag ska de shoppas och hittas gravid mysbyxor... vilket ja hört är svårt att hitta :O

BF 2010-06-21
  • Niillis
    mojutten skrev 2010-02-25 08:12:16 följande:
    Vilken syn Nilla.  Som du säger lite läskigt men samtidigt häftigt, tänk att det bor en liten kille i din mage!Jag testade så klart igen imorse när jag var uppe tidigt eftersom jag ville testa med morgonurin. Jag såg ett streck träda fram rätt snabbt men det såg ut att bli svagare än igår så jag blev lite lessen och var rätt trött så jag gick tillbaka till sängen och sov ett tag till. När jag vaknade så var testet minst lika stark som igår
    {#lang_emotions_plus}    klart du ska få en november bebis {#lang_emotions_gravid} men som jag sa till dig e du orolig ska du få lov att kunna gå till kk och testa hcg halten i blodet och ta ett vul... eller iallafall hcg halten  så den höjs... det kan ju vara för tidigt att se på vul... man såg ju inte på mig ens i vecka 6+0 inte hjärtat iallafall
    njut av dagen gör nån god mat ikväll och fira  :D
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    Ranunkeln skrev 2010-02-25 08:47:52 följande:
    Kan verkligen rekomendera H&M´s. Billiga och sjukt sköna. Hög mudd och dragsko vid fötterna.
    ja det är de jag är sugen på e det dom som de finns en tillhörande tröja till? i sånt mjukt? jag har kollat in den men sist jag skulle köpa den fanns de i typ blå ( vill inte ha blå) och dessutom 36 haha o jag har absolut inte 36 :S

jag filmade faktiskt lite när han höll på i magen med mobilen men vet inte om de syns så bra ska lägga in den på datorn sen och se om de syns något kan jag ju ladda upp den :D
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    Ranunkeln skrev 2010-02-25 09:10:47 följande:
    då var de nog inte dem :D men de var ju billigare de du sa :P vi får se vad ja hittar tänkte nog också köpa några tröjor de man har visar man ju magen om man har de på sig... de finns ju såna mag grejor man sätter för att förlänga undrar om de är bekväma :S
    BF 2010-06-21
  • Niillis

Lycka till lurven...

här e videoklippet inte för att jag tycker de syntes något på filmen det är ju så dålig upplösning men de som vill se kan se de på
    ">

BF 2010-06-21
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4