Inlägg från: Niillis |Visa alla inlägg
  • Niillis

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

just det blev framflyttad igen... nu är BF datum 21 juni  och han väger just nu 199gram hihi

BF 2010-06-19
  • Niillis
    mojutten skrev 2010-01-20 13:07:04 följande:
    Trist att ni inte fick några fina bilder men det viktigaste är ju att mini mår fint.
    verkligen det är de bästa :D
    BF 2010-06-19
  • Niillis
    FamiljenBrocka skrev 2010-01-20 13:21:59 följande:
    Ah, vad tråkigt att ni inte fick veta könet till hundra procent eller fick några bra bilder. Hoppas på att vi får en bättre sköterska Skulle inte vi få veta könet heller så blir det Emma här med.Men huvudsaken att bebis mår bra attans vad du blir flyttad :-P
    ja jag blir flyttad hela tiden :S först enligt ägglossning 16 juni sen enligt mensen 18 juni sen enligt ultraljudet  19 juni och nu sista ultraljudet 21 juni :S bebis kanske e mager måste äta mer haha
    BF 2010-06-19
  • Niillis
    Lurven83 skrev 2010-01-20 14:21:11 följande:
    tack så mycket, precis. Först tyckte jag det var så tråkigt att dem inte har ul där i limhamn, men nu har jag ändrat mig, struntar i det med ul, bara det löser sig på inskrivningen. Så tills dess ska jag bara låta tiden flyta på haha
    du fick inte susan?
    BF 2010-06-19
  • Niillis
    Lurven83 skrev 2010-01-20 14:46:47 följande:
    Andrea heter min
    okej :D hon ser trevlig ut.. jag har susan..
    BF 2010-06-19
  • Niillis

en annan sak.. vi har ju redan beställt vagn {#lang_emotions_embarassed} 
    vi valde ju den som ligger i mina bilder funkar den färgen ändå för pojkar? haha syrran säger nej liksom men den e ju så mörk mörk lila...

BF 2010-06-19
  • Niillis

va bra då kan jag ha min plommonlila barnvagn till pöjken då :D

BF 2010-06-19
  • Niillis
    Zixi skrev 2010-01-20 22:04:06 följande:
    I min värld är mörklila väldigt könsneutralt. Det hade kanske varit en annan sak om den varit ljust syrenlila men på bilden såg den väldigt mörk ut. Tror att det blir perfekt oavsett vilket kön som tittar ut om några månader
    känns bra att veta det e min syster som är så rosa/blå människa så börjar jag tänka efter hahaha
    BF 2010-06-19
  • Niillis

jag tänkte igår att imorrn struntar jag i skolan för de bara var något tråkigt vi skulle göra där... så vaknar ja upp med feber o halsont rätt åt mig men de gör så ont mitt huvud sprängs snart i bitar men vet inte om ja vågar mig på huvudvärkstablett...
    jag gillar ju inte tabletter jag tycker så synd om mig själv då blev här inte dammsugats idag iheller.... hoppas mannen klarar av att göra korv stroganoff...
    Jag hade ju influensa i september räckte inte det...

BF 2010-06-19
  • Niillis
    claire skrev 2010-01-21 17:05:23 följande:
    Nilla, förresten. Hur gick det med detdär fickparkeringstestet? Blev du klokare av det jag skrev?
    hehe jo då det blev bra :D det var ju inte så svårt ändå bara jag som får hjärnsläpp ibland haha
    BF 2010-06-19
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4