Inlägg från: Subklavia |Visa alla inlägg
  • Subklavia

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Nilla21 skrev 2010-02-23 21:56:15 följande:
    24
    Ok då är det ett tag kvar tills att jag är där
    ♥♥♥ Pyret BF 25/7-2010 ♥♥♥
  • Subklavia

mojutten Vad är det jag läser efter en lång och jobbig dag på jobbet!!!!!!

{#lang_emotions_flower} STORT GRATTIS {#lang_emotions_flower} Så himla roligt!! Vad glad jag blir!

• Subklavia
    mrsSoffi skrev 2010-02-24 17:10:40 följande:
    Tack för alla välkomnanden GRATTIS till plusset mojutten!! Du ska se det var en vanlig nidblödning du hade.. Hur många är det här inne som har barn sen innan?
    Välkommen hit

Jag har en katt på 11 år sedan innan {#lang_emotions_cat}, hon har börjat bete sig som en trotsig storasyster och har börjat hoppa på min mage
  • Subklavia

Åh vad skönt lurven! Nu kan du njuta och slappna av. Vilken liten sötis på bilden

• Subklavia

Nilla: Hur gick det med mjukisbyxorna? Ska ut och leta mjukisar imorgon efter jobbet. Finns inget bättre en ett par mjukisar, det är det första som åker på när jag kommer hem Än sål änge använder jag mina vanliga som man får sätt under magen, men det blir så himla långa och stora då

• Subklavia

Idag har jag köpt mammamjukisbyxor på HM.  Problemet är bara att de är några meter för långa, har alltid det problemet när jag köper byxor men det löser sig nog.

• Subklavia
    Nilla21 skrev 2010-02-26 17:32:59 följande:
    var det dom tunna? eller de mjuka i plysch? jag vill ha de sistnämnda har också problem med för korta ben...idag tog ja nytt foto ( finns i galleriet) skickade den till svägerskan hon sa att jag kommer få en jättebebis hoppas inte han får väga under 4 tycker jag :D
    Jag köpte de svarta tunna, såg inga byxor i plysch alls bara tröja. Skulle helst vilja ha lite tjockare med det verkar ju inte finnas.

Din mage är väl inte jätte stor, helt normal och fin. Nu när jag tittar på mina bilder från v 17 så ser min mage ännu större ut, då kommer jag att få en mega stor bebis. Det är många som har kommenterat min mage på jobbet, de frågar om det är tvillingar mm det börjar att bli ganska drygt nu med alla kommentarer faktiskt.
  • Subklavia
    mojutten skrev 2010-02-26 19:58:33 följande:
    Brun-rosa flytningar ikväll...fan vad jag hatar det här!Fick panik, testade igen ser precis ut som mitt första. Det har inte blivit starkare. Måste nog ringa och se om jag får tid på kk för hcg, det här är för jobbigt.
    Nej vad jobbigt. Nu får det var nog med sådant här. Tycker som alla andra att du ska kontakta KK och få en akut tid, du ska ju inte ha det så här och gå runt och vara orolig hela tiden. Jag hade också någon lite brun-rosa blödning i samband med mitt plus så det behöver absolut inte betyda något negativt. Håller alla tummar och tår för dig.
    Stor kram på dig.
  • Subklavia
    Nilla21 skrev 2010-02-27 11:18:25 följande:
    ahha ja de har jag också men jag vill ha med snöre :P riktiga tränings/mysbyxor  de svarta använder ja till vardags :O  ja se där inte bara ja som har stor mage alltså :D  nice...  men förstår att de måste vara jobbigt när folk frågar.. du får köpa en sån där tröja där de står...  ja  jag är gravid... nej det är bara en....  haha
    Haha ja jag får väl införsakaffa mig en sådan tröja

Dessa byxor har jag köpt, tycker att det är mjukis!
    http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S
     för 199 kr
  • Subklavia
    Nilla21 skrev 2010-02-27 11:42:00 följande:
    japp såna har jag med :D men de sitter inte på mig lika bra som på hon tjejen haha svärmor ska hjälpa och lägga upp de till mig...de e sköna.. dock e de för stor storlek men de kompenseras väl när jag blir större hehe
    Varför sak de alltid göra byxor för folk med 3 meter ben. Tänk på oss med taxben också
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4