Inlägg från: Puchiko |Visa alla inlägg
  • Puchiko

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

mojutten skrev 2010-01-24 00:10:15 följande:
    Jag såg den med, känns som ett mirakel att barn blir gjorda trots allt. Jag ska också på Depeche Mode!
    Verkligen, odds är inte särskilt stora..
  • Puchiko

var hos bm idag, var negativt test där oxå.. hon sa att jag inte behöver vara orolig för att mensen inte kommer, att man har lite ont är ingen fara.. skulle jag börja blöda så ska jag kontakta kk..

• Puchiko

Ne det var precis vad hon sa till mig oxå. Sen så sa hon att det kan vara undermedveten stress som gör att mensen uteblir. Antagligen all stress kring att jag är rädd att jag inte kommer kunna bli gravid.

• Puchiko
    Subklavia skrev 2010-01-28 20:25:11 följande:
    Usch vad jobbigt. Hoppade hela tiden på att det skulle vara ett sent plus. Min mens hoppade också över en månad för några år sedan. Min bm sa att det var helt normalt att den kunde göra så ibland. Tyckte att det var jätte konstigt för det hade aldrig hänt innan, men månaden efter kom mensen som den skulle igen. Hoppas kroppen kommer igång snart igen så att du får plussa!! Kram på dig!
    Hoppas jag med Tack för omtanken! Kram
  • Puchiko

Jag gjorde bara ett cellprov hos bm igår.. tänkte först vänta med att gå till gyn men jag ångrade mig idag så jag ringde och bokade tid.. fick den 15 feb.. sist jag var där strax efter jag slutat med mina p-piller så sa gyn att mina äggstockar var små men att dem kunde vara det precis när man slutat med p-piller och att dem borde bli normala inom ett år. Så ska se vad han säger om det nu.

• Puchiko
    SailorGirl skrev 2010-01-29 19:00:52 följande:
    Kan de byta storlek? Fast...tja...snorrar byter ju storlek då och då, så det kanske inte är så konstigt Är det för att äggblåsorna inte växer till sig och expanderar dem när man tar hormoner?
    tydligen, förstod inte riktigt hur han menade, frågade läkaren lite på jobbet när han inte sett hur det såg ut och det fick han inte se heller
  • Puchiko

helgen var så bra men söndagen började inte roligt.. tredje nära vännen på en vecka som berättar att hon är gravid {#lang_emotions_cry}

Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4