• Saramalia

BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?

HAr någon testa belly bandit?

Ska hjälpa att minska midjemåttet efter grav...

• Svar på tråden BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?
  • Iansmamma07

Jag har inte testat men jag är väldigt sugen på att köpa en ,men tycker som är väldigt dyra..

• dorautforskaren

jag har en håller på o testar återkommer

• Saramalia

ja, lite dyra är de allt..
    men har hittat en som kostar 599 jär i GBG, tänkte önska mig den i julklapp ;)

va kul att du är igång - hör av dig om hur det går

JAG VÄNTAR M SPÄNNING!!!! =D

• AnnaH

Har inte provat ännu men lyckades fynda en med 25% rabatt. (Gissar att man får tillbaka en del på Tradera sedan.) Tänkte kombinera den med Tupplermetoden. Efter förra graviditeten körde jag bara statisk träning och då återgick midjemåttet till det normala på 1 månad och bukmuskeldelningen gick ihop på några veckor. Räknar dock med att det behövs lite mer denna gång, därav investeringen.

♥ Evina 080509 ♥ BF 100111 ♥ → annaharr.se
  • Saramalia

hej hej,
    verkar som om vi är i samma sits :)
    Du skrev i tråden, "BELLY BANDIT"
    jag har oxå en liten tjej 080926 o pojken ska komma 2mars.
    Största skillnaden verkar vara att jag aldrig fick tillbaka min midja... ;)

Var hittade du belly bandit till 25% ?

jag hoppas o tror att denna kommer göra susen!!
    ha det gott,

• Wailea

De finns hos www.mamastore.se och jag har för mig att det fanns en rabattkod dit i någon tråd här men nu hittar jag den inte... Kanske någon annan som har koll på den?

• Jossi
    dorautforskaren skrev 2009-12-15 13:32:45 följande:
    jag har en håller på o testar återkommer
    Hur går det med testandet? Är sugen på att införskaffa en då jag har BF den 24/1. Hur är den att ha på sig? Bekväm? Kan man sitta med den eller blir det bökigt och knöligt?
    Det är ju dyra pengar så man undrar ju om den verkligen är så bra eller om man kan köra vilken gördel som helst.
    Tacksam för svar. =)
  • Wailea

Det går säkert med en annan gördel men den måste ju gå att reglera så att man kan spänna åt allt eftersom.. Om den har samma storlek hela tiden blir det ju ingen effekt! Likaså att det är någon som sitter där den sitter när man går på toaletten, blir ju himla krångligt annars om man ska få av den med bebis på armen när man shoppas loss på stan

Vad är Tupplermetoden?

• Flisan79
    Wailea skrev 2010-01-07 10:20:38 följande:
    Det går säkert med en annan gördel men den måste ju gå att reglera så att man kan spänna åt allt eftersom.. Om den har samma storlek hela tiden blir det ju ingen effekt! Likaså att det är någon som sitter där den sitter när man går på toaletten, blir ju himla krångligt annars om man ska få av den med bebis på armen när man shoppas loss på stan Vad är Tupplermetoden?
    Googla Tuplermetoden (ett p) Det är en träning för magen anpassad just för efter fölossning.
  • Davinia

Kanon!
    Min dotter är tre månader, är det för sent för mig att börja med en sån  då?

Svar på tråden BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?