• Jossi

BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?

dorautforskaren skrev 2009-12-15 13:32:45 följande:
    jag har en håller på o testar återkommer
    Hur går det med testandet? Är sugen på att införskaffa en då jag har BF den 24/1. Hur är den att ha på sig? Bekväm? Kan man sitta med den eller blir det bökigt och knöligt?
    Det är ju dyra pengar så man undrar ju om den verkligen är så bra eller om man kan köra vilken gördel som helst.
    Tacksam för svar. =)
  • Jossi

Ingen som har testat den en stund och kan säga nåt om den? {#lang_emotions_smile}

• Jossi
    HannaPanna29 skrev 2010-02-13 17:12:07 följande:
    Jag har hittat ett alternativ till Belly Bandit, men snittades för en vecka sedan och har bara testat två dagar än så länge då jag vill låta kroppen läka lite först. Lindex säljer maggördlar för 199:-. Dock kan man bara "krympa" den två hack vilket gör att när magen krymper blir den snabbt för stor. Jag löste det genom att köpa en storlek för liten och sen "skarva" med bh-förlängningsknäppen så jag nu har fem hack istället. Detta kostar totalt 100:- så man får ungefär samma sak som en Belly Bandit (kanske inte riktigt lika snyggt men det är det ju ingen som ser) för många slantar mindre. Dock har jag som sagt bara testat i två dagar och det är möjligt att jag köper en Belly Bandit senare om Lindex varianten är för "klen" och ger efter för mycket men än så länge är jag nöjd med min lösning. Det är väldigt skönt att få hjälp med hållningen och få allt på "rätt ställe" igen.
    Detta veck man får över snittet, går det att få bort genom att använda gördel? Eller beror det på ärrvävnad så man alltid kommer att ha det?
  • Jossi

Jag kom aldrig till skott och köpte en belly bandit och nu är tösen snart 6 veckor. Är det nån idé att börja nu? Magen är ju inte som den varit om man säger så... Nu blev det ju akutsnitt så jag har en snygg valk över snittet. Suck...

Svar på tråden BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?