• Leone i Västerås

Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

Var hemma hos en bekant häromdagen, och när vi var färdiga så plockade jag in i koppar och sånt i diskmaskinen samtidigt som hon var in på toa och bytte blöja på sin minsting.
    Jag skulle just sätta på maskinen när hon kom tillbaka och hade med sig toaborsten i handen.
    Jag blev ganska paff när hon öppnade luckan igen och stoppade in toaborsten i maskinen.
    Antar att jag såg ut som ett frågetecken, men hon ifrågasatte hur vi brukade hålla vår borste ren annars, om vi inte tvättade av den ordentligt?
    Vi brukar faktiskt köpa ny titt som tätt, och eftersom en ny kostar typ 9:- på Ikea så känns det inte som en större förlust att slänga den gamla.

Vad säger ni, är det bara jag som tyckte det var skitäckligt att köra borsten i maskinen med disk, eller är det ett smart drag?

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?
  • Millicent
    Perry the Platypus skrev 2011-09-13 19:44:38 följande:
    *skrockar ondskefullt*

Ska jag lida så ska alla lida. 
    det är iofs rätta takter! Demon
  • Capt Janeway

Åh fy fan vad äckligt!

Själv köper jag en ny toaborste då och då. Kostar typ 20:- el mindre på CityGross. 

• Lindreas

Bella - nu mår jag illa. Fy fan för dig!

• Perry the Platypus
    Lindreas skrev 2011-09-13 19:53:43 följande:
    Bella - nu mår jag illa. Fy fan för dig!
    Kyss
    *gäsp*
  • Themis

Ja alltså, toaborsten i diskmaskinen känns för mig ungefär lika okej som att först köra upp den där solen inte skiner och sen använda den att handdiska med, faktiskt. Kräks

Fick man betalt för att gnälla skulle många vara miljonärer- jag med! /Bimsan
  • Darla

Usch och fy, den här gamla tråden tänker jag ibland på när jag diskar eller städar toaletten, detta har tydligen etsats sig fast permanent i minnet hos mig. Skadad för alltid antagligen.

• Sanna Gosing
    Darla skrev 2011-09-13 21:47:40 följande:
    Usch och fy, den här gamla tråden tänker jag ibland på när jag diskar eller städar toaletten, detta har tydligen etsats sig fast permanent i minnet hos mig. Skadad för alltid antagligen.
    Jag med. Förstår inte varför jag får kväljningar, men jag tänker ibland på det när jag rengör toan, ibland när jag kör diskmaskinen. Så farligt ska det väl ändå inte vara väl? Men hu! Rysningar!
  • DragonWoman

Elvispar vid onani och toaborstar i diskmaskinen!

Väntar med fasa på nästa grej...... 

Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • von Brev

Hehe. Det har jag aldrig tänkt tanken på, men känns väldigt snett. Anus svarar jag då eller?

• Rakad Apa

Haha, fy fan så skabbigt!!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?