• Leone i Västerås

Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

Var hemma hos en bekant häromdagen, och när vi var färdiga så plockade jag in i koppar och sånt i diskmaskinen samtidigt som hon var in på toa och bytte blöja på sin minsting.
    Jag skulle just sätta på maskinen när hon kom tillbaka och hade med sig toaborsten i handen.
    Jag blev ganska paff när hon öppnade luckan igen och stoppade in toaborsten i maskinen.
    Antar att jag såg ut som ett frågetecken, men hon ifrågasatte hur vi brukade hålla vår borste ren annars, om vi inte tvättade av den ordentligt?
    Vi brukar faktiskt köpa ny titt som tätt, och eftersom en ny kostar typ 9:- på Ikea så känns det inte som en större förlust att slänga den gamla.

Vad säger ni, är det bara jag som tyckte det var skitäckligt att köra borsten i maskinen med disk, eller är det ett smart drag?

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?
  • SaltNapp

blä är det alltså flera mc d som gjort såhär?
    fy farao !

gör andra restauranger så med tro?

*kräks*

• Sanna Gosing
    LAV0LINA skrev 2009-12-14 19:27:53 följande:
    Nä?! Åh, jag som verkligenh oppasdes att det var "felröstningar" eller provokatörer!
    Jag trodde det var diskborsten och undrade vad folk hetsade upp sig för. Men tänkte att detta är FL, så vad kan man förvänta sig...

Sen såg jag att det var toaborsten som avsågs!
  • mannehund

Varför ska man ens bry sig om att diska en så billig pryl..? Är ju bara att slänga när den är för sunkig och köpa en ny för en tia. Dessutom är det ju skit man ska skura med den nästa gång också så varför ens bry sig om hur den ser ut i första taget? Sätt den i rengöringsmedel i skålen och var nöjd så...

• lennartsdotter

Det är lika OK som att använda matkärl som potta... jag trodde alla fick lära sig redan på dagis att mat och bajs inte hör ihop.

• Perry the Platypus

Måste vara äckligaste tråden någonsin.

*gäsp*
  • Millicent

NÄÄÄJ Bella!! Vad har du gjort, det här är ju så sjukt äckligt och nu blev jag påmind!

• Perry the Platypus
    Millicent skrev 2011-09-13 19:43:16 följande:
    NÄÄÄJ Bella!! Vad har du gjort, det här är ju så sjukt äckligt och nu blev jag påmind!
    *skrockar ondskefullt*

Ska jag lida så ska alla lida. 
    *gäsp*
Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?