• Leone i Västerås

Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

Var hemma hos en bekant häromdagen, och när vi var färdiga så plockade jag in i koppar och sånt i diskmaskinen samtidigt som hon var in på toa och bytte blöja på sin minsting.
    Jag skulle just sätta på maskinen när hon kom tillbaka och hade med sig toaborsten i handen.
    Jag blev ganska paff när hon öppnade luckan igen och stoppade in toaborsten i maskinen.
    Antar att jag såg ut som ett frågetecken, men hon ifrågasatte hur vi brukade hålla vår borste ren annars, om vi inte tvättade av den ordentligt?
    Vi brukar faktiskt köpa ny titt som tätt, och eftersom en ny kostar typ 9:- på Ikea så känns det inte som en större förlust att slänga den gamla.

Vad säger ni, är det bara jag som tyckte det var skitäckligt att köra borsten i maskinen med disk, eller är det ett smart drag?

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?
  • LAV0LINA
    Mei skrev 2009-12-14 16:12:06 följande:
    Jag brukar tänka att det är provokatörerna som är i farten och bara svarar så på pin kiv. Men efter att i tråden ha hört om minst två som gör så så kan man ju undra...
    Nä?!

Åh, jag som verkligenh oppasdes att det var "felröstningar" eller provokatörer!
    {#lang_emotions_throwup}
  • LAV0LINA

Oj, ursäkta min stavning, Under tiden jag skrev kräktes jag lite av tanken på att någon stoppar in en nvänd toalettborste i diskmaskinen
    {#lang_emotions_yell}

• LinaoMatilda

När jag jobbade på McDonlands så tvättade de alltid toasitsarna i diskmaskinen också. Skitäckligt!!

• Thorla
    LinaoMatilda skrev 2009-12-14 19:31:20 följande:
    När jag jobbade på McDonlands så tvättade de alltid toasitsarna i diskmaskinen också. Skitäckligt!!
    Vilken Mcdonalds var detta?
  • LinaoMatilda
    Thorla skrev 2009-12-15 00:13:05 följande:
    Vilken Mcdonalds var detta?
    gävle, centrum. Men det var i -97, så dom kanske har bytt system, hoppas jag.
  • vickitoria

usch varje gång jag ser den här tråden så kräks jag lite inombords...tar nog bort den från favoriter och låter denna info gå i glömska nu...men lägger på minnet att sluta äta på mc donalds....*kräks*

• LAV0LINA
    vickitoria skrev 2009-12-15 17:05:22 följande:
    usch varje gång jag ser den här tråden så kräks jag lite inombords...tar nog bort den från favoriter och låter denna info gå i glömska nu...men lägger på minnet att sluta äta på mc donalds....*kräks*
    Samma här. Varje gång läser jag också "tandborsten" och när jag inser att det fortfarande är TOAborsten ... ja... uhäk... {#lang_emotions_throwup}

Usch, jag är så vansinnigt glad att vi inte ha Mc Donalds här där jag bor!!
  • Caysa
    LinaoMatilda skrev 2009-12-15 14:12:15 följande:
    gävle, centrum. Men det var i -97, så dom kanske har bytt system, hoppas jag.
    Visst togs det upp i media, det var väl ngn McD i typ uddevalla lr nått som gjorde det oxå?

blä blä bblä
  • Leone i Västerås

Haha, lustigt att så många har åsikter om det här, men jag är glad att (nästan) alla tycker samma som mig iaf. Risken är alltså minimal att jag råkar ut för någon som gör samma sak igen

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?