-
-
för min del tror jag nog att det blir billigare att skicka iväg tygstycket till nån och få det broderat än att köpa en maskin. med tanke på hur lite jag syr så...
får göra häftiga applikationer istället
-
Skumboll: har du inte någon återförsäljare i närheten där du kan gå och få lite info om maskinen (låtsas att du vill köpa en...). Det underlättar ju att nån visar för en IRL liksom
-
Annamamma 83 skrev 2010-02-19 15:13:20 följande:Satt o fundera på en sak till...Undra om man kan hitta söta o roligt tryck någonstans som man kan sy på kläderna.Jag vet att man kan brodera med symaskinen, men ja menar mer ett påsytt tryck.Lindex hade mkt sånt för ett tag sen, typ tryck i teddy som föreställde tex älgar, lejon osv. händer ni med vaf ja menar.Vet ni om de går o hitta färdiga någonstans? vet inte riktigt vad ja ska googla efter =)
Du gör egna applikationer kokalal.blogspot.com/2008/02/applikationsguiden.html
har sett att folk här rekommenderar Bibbis tråd istället, sos är för tunn eller nåt. jag använder bibbis sytrådSkumboll skrev 2010-02-19 15:15:20 följande:Är tråden från SoS något att ha? -
ååh, jag önskar att min bror kunde spela in (smygfilma) ultraljudet så jag kan se om det är en pojke eller flicka de ska få. vill börja sy nu ju och jo, iaf min bror är könsstereotyp (vägrar allt rosa till pojken), men är ju kul med lite rosa när man bara har typ brunt och blått sen innan...
fast, jag borde väl sy till mina egna ungar istället. tösen har fortfarande 62 och blev nyligen 5 månader. men jag kommer inte till skott! jäkla Internet
-
Fiffa5 skrev 2010-02-21 22:52:53 följande:Var det i Ulla Welinders bok som det finns mönster på en singoallaklänning?
Japp, det är det
-
men är inte det störande då. på hemsidan (SoS) står det att de har både brun och svart mudd på lager. kasst!
måste se till att beställa då, måste verkligen få hem cerisemudd. har ett behov av att ha lite rosa till tösen, och sonen har beställt en rosa tröja till sig. Blir det verkligen bra att sy tröjor i deras muddtyg? tycker det känns lite stelt som mudd
-
alltså, som mudd är det bra men...
-
Skumboll skrev 2010-02-22 17:51:30 följande:jag såg det med nu! va fasen liksom!
-
ja, jag ska ha skärmattan tänkte ja. syr så pass lite så känns "onödigt" att beställa den fina från bibbi