Inlägg från: lindalake |Visa alla inlägg
  • lindalake

Sytråden spinner vidare - röd tråd

missIce: jag har för mig att jag mailade dem. man ska göra det senast 6 veckor innan prenumerationsperioden går ut. service@ottobre.fi ska vara deras prenumerantservice till alla länder (enligt tidningen)
  • lindalake

Bling: usch för polyster men ska man vara stilenlig så

Stormorsan: jag vet inte än, har inte så stort utbud av klädtyger här. men ska kika lite. har försökt leta på nätet men inte hittat nåt bra. svårt med när man inte kan känna på tyget.

• lindalake

MarJoD: tack för erbjudandet men jag är fruktansvärt snål av mig och kan nog inte ge dig det du vill ha för dem sen är jag inte så förtjust i fiskbensmönstrat och polyestern känns, ja sådär. vill gärna kunna använda klänningen sen också

Förresten, vad många fina tyger du fått tag på (kikade på bloggen) och fina kläder med

• lindalake

MarJoD: hehe, just det ja. men om det är sånt stort mönster så är det ju schysst maila mig en bild osv har också massvis med tyger men syr nästan inget :-/

• lindalake

jag har inga gardiner heller -) praktiskt, mindre dammsamlande och mer ljus. och för att jag är lite lat ^^

• lindalake

Lokatt: jag har sytt muddbyxor i Hilcovelour och jag har tumlat dem i över ett år och de är precis lika fina.

Viktigt att man tumlar innan man syr så man krympt tyget ordentligt

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd