Forts. VI som plussade efter ivf i Maj/Juni Del 3
Som jag har förstått det så är det bara att dricka mycket mot vatten i kroppen, ska tydligen hjälpa till att driva ut lite - sen kan man ju alltid testa annat vattendrivande som té eller något annat. Skulle gissa att om jag inte drack så mycket som jag gör skulle jag ha svullnat upp ännu värre än jag redan har.
Vad bra att ni pratar om gratisboxen, den hade jag alldeles glömt . Men den går ju att fixa för oss när vi är på BB, maken ska i alla fall ner på stan då och köpa bilbarnstolen.
Men idag fick jag i alla fall klart att jag får ledigt 4 och 5 januari så då åker vi till Sundsvall om jag hittar ett bra hotell , då blir det IKEA och äntligen byrå till sovrummet
. Och självklart lite annat smått och gott, t ex skötbord...
Idag har vi firat kalas här hemma, nu har jag inga minderåriga barn längre - i alla fall inte under de närmsta två månaderna - min lilleman fyllde 18 idag. Så idag har vi ätit go'middag, plankstek på hotellet
, den är inte fy skam - de har en lite speciell kocka där så allting får sin egen "touch". Så den unge gossen har suttit och druckit cider och vi andra drack läsk, storebror gillar inte öl till maten, maken har jour och jag ska ju inte dricka
.
Syssling: Skönt att höra att lill-pojken er mår bra! Måste bara få fråga, phemothorax måste vara samma sak som pneumothorax? Satt och surfade runt lite och det var det enda jag kunde få fram att det är spontan lungkollaps.
Gott för er att få komma till ett annat sjukhus där ni trivs bättre - det gör ju hela situationen lättare! Önskar er alla tre en riktigt GOD JUL ifall du inte är inne!!! Många varma kramar
MissLillis: Vad gulligt med lillpojken!!! Barn är så härligt spontana - men det måste vara en inbjudande vagga