Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4
Hmm, skorpan har inte varit inloggad i år. Undrar om hon blivit mamma?
Hmm, skorpan har inte varit inloggad i år. Undrar om hon blivit mamma?
skorpan...Jag vet en vars bihåleinflammation försvann under förlossningen, kroppen är makalös. Men du får försöka vila vad du kan!
Jag har sammandragningar i princip jämt tycker jag, nästan alltid stenhård mage men det känns sällan något. Min bebis får stå ut med min hårda mage, stackare. Vet liksom inte vad jag ska göra... Ont i ljumskarna har jag haft i flera veckor nu.
nevadita...Nä, ingen bebbe här
Men lilla skorpan
Har du mycket huvudvärk? Det är nämligen en sak man ska vara observant för när man är (hög)gravid.
Stor kram
Jag var ute 1,5 timme idag i det kalla kalla, skönt men 10 ggr skönare att komma in och dricka varm mjölkchoklad. Verkar lyckligt lottad som överlag faktiskt mår bra
nevadita...Under -10 ska man ju inte ta ut dem pg av luftrören (vad jag hört) är det en vanlig förkylning? Att du inte hinner med något förstår jag
Jag har fått gjort skattedeklartionen okt-dec och är sååå nöjd, fast höll på att bli gråhårig på kuppen. Pappersarbete vill jag ha fix färdigt till bebisen kommer.
Lite mer (hemlagad) mat i frysen hade ju inte varit fel, julsakerna vill jag inte ta ner riktigt ännu - inte övriga familjemedlemmar heller, putsa fönster är för kallt. Vanlig leksaksröjning och städning är väl kvar + att gå på sonens kläder i strl 62 och uppåt, hade varit bra att veta vad det är för någon därinne. Framförallt ska jag nog satsa på att ladda batterierna!! Fast de laddas mkt bättre när det är koll på saker och ting.
god förmiddag
vaknade imorse med ömma höfter, det har väl gått över men jag har rejält molande ben. jag är allt lite fundersam, kan ju bero på att jag var uppe länge igår med bokföringen.
Baggs...GRATTIS!!! Härligt med påfyllning i tråden
Spännande att höra om era små, jag är hemma ännu men idag är jag trött. Sonen var vaken emellan 3 och 5 inatt. Inte ledsen eller något, bara vaken och han tyckte man kunde gå och leka. Jag var nog lite tråkig när jag förklarade att det gör man på dagen och nu är det natt och vi ska sova!!
jösses, jag som bara skulle inom och läsa. texten ser jätteknepig ut..
Så skönt att texten ser normal ut igen
Igår fick jag ringa förlossning för att rådfråga. Hade precis gått in i duschen när jag kände något varmt rinnande längs benen, väldigt förvirrad blev jag men kom fram till att det kunde vara vattnet. Förlossningen bad mig sätta på mig en binda men där kom aldrig mer så då var det bara att avvakta. På mvc idag så trodde bm att det var slemproppen, att jag öppnat mig lite mer och då gick den. tycker det här är spännande
skorpan...spännande, spännande, var är det nu du går?Ska hålla tummarna för dig
Jag har läst runt och att slemproppen gått behöver inte betyda något. Den kan tom återbildas men det bör den ju inte göra så här sent.