• Virriga V

Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4

Haha, jag var inne på facebook och kollade hur happy jag var idag. 7% Verkar ju stämma bra.

• Virriga V

nevadita....Jag hoppar gärna över fler pladask, ramlade med sonen när han var ca. ett halvår. Det var hemskt även om han inte skadade sig.
    Fick äntligen fotojulkorten, så nu skrivs det julkort Sen lite tid på tradera, här och andra sidor. Fixa vaggan får jag göra när knäet gör lite mindre ont.

• Virriga V

Balaika....och jag trodde att inga nya var på ingång. Skönt att nya Öresundare är på G.

nevadita...jag är också lite förvånad precis som litet moln att man låter dig gå över. På spec har de nämligen sagt att det inte är så att ivf:are brukar gå över så pass då de vet när tillverkningen skedde. Däremot känns det som det blir bebis för er inatt!!

Idag är en bra dag (hitentills) varit hos bm och alla antikroppar var borta från blodet, där föll en sten. De som har graviditetsklåda som påverkar levern är sönderkliade på riktigt och de flesta har gravida klåda (hon förklarade) och där föll den andra stenen. Min vikt har stått stilla men magen har växt och det tyckte hon bara var bra. Hjärtljuden låg på 140 som vanligt.
    Farmor och farfar har lånat sonen en stund idag, passat på och klippa mig, så det är gjort innan bebis och handlat en julklapp.
    Tänkte leta fleecefilt på nätet idag, tunnare filtar har jag en del och fleece hade varit bra till både babyskydd och vagn. Ska ha fårskinn i botten på vagnen och sen filt efter väder tänkte jag. Har glömt hur man bäddar vagnen Sonen har ju en fårskinnsåkpåse, kan ju inte ta den från honom och dessutom får den inte plats i liggdelen.

• Virriga V

Googlar vi olika

Nä, den är ju en aningens dyr men denna bebisen får ju ärva mycket... kan nog hitta på många argument

• Virriga V

IsaN...Jag blir alltid så tacksam över detta syskonet varje gång jag läser om dig (andra också) Vi är visserligen inte i mål än men det är inte långt kvar.

• Virriga V

nevadita...Kläder har jag knappt fått köpa själv, hälften hälften i varje fall. Ärvt en del, köpt begagnat och handlat på rea. Ytterkläder är i varje fall MITT område, ser i mitt yrke att det har betydelse på vilka ytterkläder de har.
    Köpte min systers vagn, spjälsäng och skötbord (jättefina) och vagga på loppis (numera ommålad) ny lättare sittvagn och letar begagnad syskonvagn.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4