Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-29 15:27:55 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-29 15:26:36 följande:
    Tack för omtanken!Jag ska ligga hemma snorig med en satans stor bit oxfilé och nåt tillbehör med jättemycket vitlök
    Mysigt. Jag ska också ligga hemma och snora.
    Hoppas att grannen inte har fest så jag kan sova.
  • Pix Ladin
    psychocandy skrev 2009-12-29 15:30:56 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-29 15:26:24 följande:
    Mjo, läser samhällsvetenskap men ingen ekonomi. Tyvärr. (Eller, tur för mig.) Men det låter rimligt som du skriver.
    Jag tycker det verkar vara ganska intressant med ekonomi. Eller rättare sagt nationalekonomi. Det är ganska konstigt eftersom jag i grunden är emot pengar.

Vad läser du då?
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-29 15:34:31 följande:
    Yo..................bitches. 
    Hej din gamla undulat
  • Pix Ladin
    psychocandy skrev 2009-12-29 15:36:15 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-29 15:32:39 följande:
    Mest psykologi, pedagogik, kommunikation och liknande. Det är säkert intressant med ekonomi, men det är något som börjar klia i mig bara jag hör ordet. Emot pengar? Alltså, emot pengar i sig som betalningsmedel eller all form av handel?
    I grunden är jag emot pengar som betalningsmedel och all form av handel som går ut på att få vinst. Men eftersom samhället ser ut som det gör får man väl vackert rätta sig i leden.
  • Pix Ladin

Är alla här sjuka eller? Ni borde ta och göra någon slags snorinsamling. Mitt har fastnat i näsgångarna.

• Pix Ladin
    psychocandy skrev 2009-12-29 15:40:33 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-29 15:38:05 följande:
    Det är intressant det där. Jag har så svårt att ens föreställa mig hur det skulle vara.
    Jag har tänkt så mycket på det att jag har blivit sjuk. I huvudet alltså.
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-29 15:40:51 följande:
    Men asså Pixan, du är ju liksom anarkist. Du har dreadlocks och allt möjligt smått och gott. Får du verkligen äta oxfilé? Borde inte det vara mot din livsfilosofi liksom? Jag tycker att du borde vara vegan också, det passar ihop med resten.
    Som jag lever idag borde jag inte äta oxfilé och det är rent ut sagt ett jävla hyckleri. Som jag vill leva kommer jag att kunna stå för det eftersom jag kommer att slakta djuret själv.
  • Pix Ladin

Jag älskar er men måste tyvärr ägna mig åt studierna.

Peace

• Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-29 20:10:11 följande:
    Sånt är alltid intressant! Vad bra, kul att du fick veta kön! Vi är så nyfikna på vad som finns i min mage...Blev du fram eller bakåtflyttad något?
    Åh grattis. Vilken lyckad familj ni kommer att vara. En av varje och allt.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?