Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Gaby 01 skrev 2009-12-22 22:20:32 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-22 22:17:01 följande:
    Avesta! Trevligt men ack så tråkigt ställe.
    Mycket snö och skidor och sådant? Kanske även några dalahästar?
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2009-12-22 22:21:40 följande:
    Det har snöat, det gör att det är rätt mycket snö här.
    Jag tror dig inte. Ni kan omöjligt ha mycket snö.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 22:26:45 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-22 22:21:03 följande:
    Apropå Härnösand så är det jävligt billigt med hus och gårdar där. Finns även Mittuniversitetet..
    Men USCH. Det är ju ännu kallare där. Dessutom har jag en förkärlek för Västra Götaland. Det är där mina vänner bor.
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2009-12-22 22:27:56 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-22 22:21:03 följande:
    Det är ljuvligt... jag är ju verkligen antingen eller, dvs antingen city eller landet. Före Elsa bodde vi typ på Korsvägen...Nu tar det 30 min med tåget till centralen gbg och tio till Alingsås, som är supermysigt och har allt, utom den extrema folkmängd som får mig att kräkas. Mysigt med kullersten och nytt köpcentrum, så man kan välja, liksom.... Vi bor lite söderom i jordens svenssonområde... Inboxa mig gärna för tips, jag älskar stället och talar mig varm för det... samt bjuder på kaffe om ni vill spana
    Korsvägen... Är inte det vid typ... Liseberg?

Svensson-områden är bra. Jag har egentligen lite svårt för Svensson men jag har ju barn och jag vill inte flytta till något ghetto. Då föredrar jag radhus.
  • Pix Ladin

Gaby 01 skrev 2009-12-22 22:38:55 följande:

Hörni sötnosar! Nu ska jag försöka krypa till kojs, så man inte är alltför slut när de små vaknar imorgon. Men tyvärr gjorde jag misstaget och fick en powernap när jag lade dem ikväll. 10 minuter är liksom 4 timmar extra på kvällen, men ibland är det bara omöjligt att hålla sig vaken när de ska sova.
    Jag har gjort precis samma sak idag. Annars hade jag inte varit uppe så här sent.

Godnatt, sov gott.
  • Pix Ladin

Jag har hittat ett så fint ställe med Jazzas hjälp!
    Ni anar inte! Jag är eld och lågor, nu vet jag vart jag vill bo!

• Pix Ladin

God jul till er alla! Men inte till mig, jag firar inte jul.

Är det någon som kan tala om varför min katt saknar öron? Det gör den inte om man går in på min presentation, ju.

• Pix Ladin

Hej hopp,

Jag har varit hos frisören. Hon är bäst.

• Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2009-12-28 18:39:53 följande:
    Tycker du? Är det så att mina läppar är Pancacan?
    Jag gillar den skabbiga primaten, jag.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?