Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-28 18:41:07 följande:

Jag har saknat dig pix
    NÄ. Det har du INTE. Då hade du knackat på i min gästbok och tjatat. *gråter några ensamma tårar*
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2009-12-28 18:42:06 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-28 18:41:26 följande:
    För att den är lik dig?
    Efter att jag har varit hos frisören är jag så grymmesnygg att jag nästan bryter ihop då jag ser mig själv i spegeln. Men visst, den påminner lite om mitt forna jag. Den jag var i förmiddags.
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-28 18:44:50 följande:
    Kapat dreadsen?
    Nejrå. Bara fixat till dem lite. Nu är det stil á la kostym.
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2009-12-28 18:45:14 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-28 18:43:41 följande:
    Lääängesen.... hur snygg är du nu då? Vilken frippa har du?Jag har ännu inte börjat tappa håret efter graviditeten med Sunna, så har fem hårstrån istället för de vanliga två... fatta skillnad!!
    Dreadlocks.

Vad har du för frisyr? Jag inbillar mig att du är blond och ser ut som en hemmafru in någon teve-serie.
  • Pix Ladin

Familjeliv är ganska flippat. Jag blir deprimerad av att hänga här och läsa alla skumma trådar. Mitt uppehåll får nog gälla i några dagar till. Åtminstone till d-vitaminen har börjat verka.

• Pix Ladin
    lokisse skrev 2009-12-28 19:17:24 följande:
    ah där är du!!vad glad jag blir att se dig!
    Jazza skrev 2009-12-28 19:17:27 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-28 19:15:26 följande:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Åh
  • Pix Ladin

Jazza

Jag visade den där lägenheten för min man och han tycker att den är fin.
    Problemet är att visningen är snart men vi håller på och diskuterat saken.

• Pix Ladin
    Jazza skrev 2009-12-28 19:21:25 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-28 19:19:14 följande:
    Något vi kan hjälpa er med, så säg bara till Om ni vill att jag går och fotar och tar reda på allt ni vill veta, eller nåt
    Tack, vad snäll du är.

Vad jag är lite rädd för är att det skulle bli ett sådant projekt att flytta härifrån. Dagis, vindsröjning... allt. Sysselsättning är inte ett problem på ett tag men alla andra saker känns rätt jobbiga. Tror jag har fått en släng av någon slags vinterdepression.
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2009-12-28 19:28:02 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-28 19:24:57 följande:
    Såklart, men det ÄR ett jätteprojekt att flytta. Gör en lista med för- och nackdelar och väg beslutet ordentligt. Det var skitstort för mig att flytta från innerstan, och jag hade megaångest, men har inte ångrat en sekund... Men vinterdeppet får inte hänga i nu... jag hade mitt före jul, assegt, men sen gick det över när jag fick lite tid och space att tänka på vilket spännande år vi har framför oss
    Nej, jag ska ta mig samman. Det skulle vara intressant att se hur den här lägenheten ser ut utan möbler nu och om någon vill ha den. Jag har en känsla av att vi har slitit den med hälsan.

Vi vet att vi vill flytta men vi vet inte var. Jag är en rastlös människa, det känns aldrig hemma. Vart jag än bor. Ja, ja... det löser sig.

Nu ska jag gå och testa soppan på typ tio liter som har kokat i två timmar.
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-28 19:34:07 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-28 19:24:57 följande:
    Flytta inte ut i skogen
    Hade velat, men omständigheterna gör att det inte passar sig.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?